Nowy komputer (win 7 64bit) i Bluescreeny

Po tym jak kurier przywiózł komputer wziąłem się za instalacje systemu (Windows 7 home Basic 64bit). Po instalacji, komputer przez 2-3 dni zachowywał się normalnie niestety później zmieniło się na skutek wyskakujących niebieskich obrazów na ekranie po czym komputer się resetował (tzw. blue screeny). W tedy jeszcze było to do zniesienia do dzisiaj kiedy rano chciałem skorzystać z internetu… Po prostu nie dało się zalogować na komputer. Jeśli już udało mi się zalogować to po chwili znowu wyskoczył niebieski ekran i reset komputera. Po ponownym włączeniu komputera albo pojawiało się pole z wybraniem trybu do uruchomienia po czym bardzo często komputer się resetował albo moglem się zalogować ale od razu po tym znowu niebieski ekran i reset. Bardzo przepraszam za błędy stylistyczne ale chciałem dokładnie opisać problem. Bardzo proszę o pomoc jak temu zaradzić bo wiem, że można, tyle że ja sam nie dam się z tym rady bo po prostu jestem zielony w tych sprawach. Zamieszczę jeszcze moją konfigurację sprzętową:

Procesor: AMD Athlon II x4 640 4x 3.0ghz

Płyta główna: Asus M4N68T-M

Pamięć RAM: 2x 2gb GoodRam 1333mhz

Karta graficzna: GeForce GTS-250 1024ddr3

Dysk Twardy: 500GB SATA II Seagate 7200

Generalnie podałeś mało istotnych informacji. W podglądzie zdarzeń powinieneś mieć jakieś bardziej szczegółowe info dotyczące bsodów. Możesz też zainstalować programik whocrashed albo windowsowego debuggera, który odczyta zrzuty pamięci powstałe po bsodach, kody błędów tam zawarte również powinny rzucić odrobinę światła na przyczynę problemu. W ustawieniach systemu ustaw żeby komputer nie resetował się po bsodzie (jeśli tego nie ustawiłeś). No i nie podałeś jaki masz zasilacz, a to ważna informacja w kontekście problemów z bsodami.

Oprócz tego co napisałem możesz sprawdzić temperatury, dysk pod kontem bad sectorów no i pamięci jakimś memtestem czy czymś podobnym.