Nowy komputer

Witam.

Planuje :faja: kupno nowego komputera.Bedzie on sluzyl ogolnie do wszystkiego(sluchania muzy,ogladania filmow,tworzenia amatorskich grafik,serfowania po necie,grania w Wolfenstein - Enemy Territory).

Komputer to niema byc super maszyna,ma to byc wmiare bezawaryjny komputer.

Chcialbym abyscie podali mi optymalny zestaw czesci do kupienia(chce kupic sama ‘skrzynie’)chcialbym aby komp mial mniejwiecej takie parametry:

Procesor-2Gh

256 ramu(niewiem jakiego :oops: )puzniej dokupie wiecej

dobra karta graficzna(duza wydajnosc w grach sieciowych)jakis GF

dysk tylko 20GB (tyle mi spokojnie wystarczy,uwierzcie)

PLyta glowna(niemam pojecia :stuck_out_tongue: )

zasilacz-wmiare porzadny(nie jakies fajerwerki :stuck_out_tongue: )

Na kompa mam tylko 1000zl.POskladacie mi cos??

PS

dysk tylko 20gb ram 256 poniewarz tyle mi wystarczy i narazie brak funduszy :frowning:

Jesli czegos brakuje to podajcie poprawan konfiguracje bo jestem kompletnie zielony :frowning:

1000 zł zaszalałeś.

Biostar Tforce GeForce 6100 AM2 255 zł

Sempron 2800+ 190 zł

Ram GoodRam 512 MB 667 grafika trochę pobierze. 190 zł

Forton THA-P 80 zł

Dysk albo używany z allegro lub Samsung SP 80 GB

LG H22L, Benq 1655

Buda Mustang 40 zł (allegro) lub używana za 10

Witam!

Ja się składania nie podejmuję za taką sumę, ale dodam słowo od siebie.

Jak składasz kompa od zera to by się przydał jakiś napęd optyczny, no chyba, że masz takowy.

Co do dysku 20GB - nie ma już takich (nowych) - najmniejsze to 40GB, no ale na rynku wtórnym można poszukać… tylko po co, skoro 40GB kosztuje 150zł. Swoją droga za 155zł można kupić 80GB, a za 210zł 120GB :slight_smile:

Przykładaj się bardziej do pisania poprawnie ortograficznie, bardzo Cię proszę :slight_smile: Ciężko się patrzy na takie rażące błędy. Wiem, że nie jestem moderatorem, dlatego nie będę ich wypisywał i poprawiał, ale proszę popraw je sam :slight_smile:

Chodzi mi o nowy sprzet i dysk 20gb

dzieki za odpowiedz ale,