Nowy laptop - papier wetknięty między klawisz


(Mati184) #1

Witam!
Kupiłem nowego laptopa. Po rozpakowaniu zauważyłem, że ma wetknięty między klawisz ESC kawałek papieru. Próbowałem wyjąć go pęsetą, ale bez skutku. To normalne? Czy może ktoś wie o co chodzi?


(FXJ) #2

Nie działa fotka


(Mati184) #3

Już powinna działać.


(krystian3w) #4

Raczej dziwne, a że się nie da wyjąć to się chyba zaklinował - więc lepiej nie kombinuj.


(Bax) #5

Na pewno jest nowy a nie refurbished ?
Możliwe że przy montażu kawałek taśmy zabezpieczającej klawiaturę się podwinął i teraz tak wystaje
Co to za dokładny model laptopa


(Mati184) #6

Tak nowy, zakupiony w Komputroniku. Acer TravelMate x349.


(toones) #7

Najłatwiejsza i najszybsza forma rozwiązania problemu, jeśli czujesz opór podczas próby wyciągnięcia ciała obcego: udać się do sklepu w którym dokonałeś zakupu i zgłoszenie niezgodności.


(Mati184) #8

Zamówiłem online, ale udam się do najbliższego punktu Komputronik jeszcze dziś. Pytałem z ciekawości czy ktoś spotkał się kiedyś z takim problemem. Ale dzięki, tym co odpisali.


(toones) #9

Z doświadczenia z firmą Komputronik mogę Cię pocieszyć, że fakt iż kupiłeś go online nie ma znaczenia. Jeśli dobrze trafisz, (dostępność, przychylność kierownika), możliwe, że wymienią Ci go od ręki. W każdym bądź razie, jeśli go nie wymienią na miejscu, zgłoś go z ustawy o rękojmi (niezgodność towaru z umową), a nie z gwarancji - do czego będą Cię ew. przekonywać i zapewniać o rzekomym szybszym czasie rozpatrzenia sprawy.


(Radek68) #10

Z Komputronikiem mam złe doświadczenia, zepsuli mi podczas naprawy gwarancyjnej wyświetlacz w smartfonie, wciskali, że taki już był jak go oddawałem, reklamacji nie uznali…
Nie chciało mi się latać z tym po sądach, odpuściłem, ale odradzam tę firmę wszystkim znajomym, a na mnie też już nic nie zarobili (a trochę mogli, bo kupuję sporo sprzętu dla znajomych).
Mam nadzieję, że tobie uznają…


(Mati184) #11

Byłem w Komputroniku. Według pracownika to najprawdopodobniej taśma. Odseślę laptopa. Piszę jakby ktoś był ciekaw, albo miał podobny problem w przyszłości. Dziękuję tym którzy się udzielili w temacie.


(toones) #12

Jeśli salon w którym byłeś jest sklepem firmowym to możesz tam to załatwić, bez odsyłania go kurierem i ponoszeni kosztów.