Nowy laptop, tną się gry

Zacznę od tego, że nie wiedziałem gdzie pisać, jeżeli temat powinien być gdzie indziej, to przepraszam. Oprócz tego jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o komputery, więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Laptop kupiony wczoraj. Dziś spróbowałem odpalić Fifę 12 na renderowaniu medium i rodzielczości 1366x738 i gra niestety dość mocno tnie…

Mój sprzęt: Intel Core i5 2450m 3.50GhZ 64-bit

płyta główna: ASUSTeK K53SD

4GB Ram

Intel Graphics HD 3000 (GT2+) Core - 650MHz 1872 mbytes

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i wyrozumiałość :slight_smile:

Słaba karta grafiki. Nie da się jej wymienić. Laptop nie do gier.

Ogólnie laptopy posiadające na wyposażeniu kartę Intel HD nie nadają się do gier-z kolejnymi generacjami jest już oczywiście lepiej, ale nie są to demony wydajności, nadają się raczej do starszych, mniej wymagających gier.

Na przyszłość pytaj na forum w dziale Hardware, tam Ci lepiej doradzą laptop nadający się do gier :slight_smile:

dokładnie ,to że laptop nowy i że tam siedzi mocny procesor i5 to nie znaczy że będą gry działać dobrze bo w grach głównym wyznacznikiem jest karta graficzna , szkoda że przed zakupem nie spytałeś na forum

Dzięki za pomoc, ja nie jestem jakoś mega napalony na te gry, myślę, że FM może jakiś stary CoD wystarczą :stuck_out_tongue: Jeszcze raz dzięki :slight_smile:

P.S. Panowie - a czy to możliwe (nie wyśmiejcie mnie) żebym miał na tej płycie głównej 2 karty graficzne? Pytam ponieważ wszystko kopiowałem z CPU-Z, a nawet na laptopie mam naklejkę GEFORCE 610M + 2GB i jak sprawdziłem również w necie ten laptop rzekomo tą kartę posiada. Trochę nie ogarniam, jeszcze raz bardzo proszę (choć wiem jak to trudne) o wyrozumiałość

Możliwe, poczytaj o Nvidia Optmius, nie próbujesz czasami grać na baterii?

Kurczę, a jak powiem, że próbowałem i że to chyba przez to, bo teraz na zasilaczu działa bez zarzutu… Matko Boska, taki wstyd :frowning:

EDIT: Temat do wywalenia, jeszcze raz przepraszam…