Nowy laptop toshiba i problemy z otwieraniem systemu

Witam, mam nadzieję, że mi pomożecie, bo kompletnie nie znam się na komputerach.

Kupilem dzisiaj nowy laptop Toshiba satellite i jestem wściekły, bo już coś się z nim dzieje.

Na początku przeszedłem przez tę procedurę konfiguracji systemu i vista zarówno otwierał się szybko jak i zamykał.

A co teraz? Uruchamianie trwa około 4 minut (napis "czekaj), zamykanie niewiele krócej.

Mam zainstalowany od początku program toshiba tempro. Coś czytałem na forum i udało mi się znaleźć w wydajności i narzędziach, i potem w dzienniku zadań coś takiego: w zakładce "poziom"Mam pełno ostrzeżeń, “krytyczne”, błąd, źródło: diagnostics- performance a kategorie zadania to: monitorowanie wydajności zamykania i monitorowanie wydajności uruchamiania.

Najlepsze jest to, że niektóre z tych zdarzeń mają datę z tamtego roku, a komputer mam (nowy!!) od dzisiaj.

Pomóżcie, to nowy komputer!

A jaki masz model Toshiby?

Toshiba Satellite L300-1A6

To chyba we wszystkich L300 sie pokazuje. Bo ja mam 1A3 Satellite i tez mi sie pokazuje. Dopiero po tygodniu uruchamiał sie szybciej ok. 2 min.

no ale to coś nie tak jest. Poza tym, to dziwne, żebym miał czekać aż zacznie się szybciej uruchamiać. Gdzieś znalazłem, żeby wywalić toshiba tempro, ale nie wydaje mi się, żeby to było przez ten program, skoro on był od początku w systemie. Pomóżcie!

Szkoda że nie można powiedzieć coś producentom toshiby " Na co mam czekać?"

jakieś pomysły?

proponuje odinstalowac wszelkie oprogramowanie toshiby, i inne zbedne oprogramowanie ktorego nie uzywasz bo to czesto tylko balast dla systemu

mozesz tez uzyc programu bootvis, ktory jest bardzo prosty w obsludze, a mozna wiele z niego wyczytac, glownie w sytuacjach podobnych do tej, gdzie komputer dlugo startuje

w bootvis jest opcja driver delay, ktora pokazuje jakie sterowniki powoduja opoznienia