Hej, w marcu tego roku kupiłam laptopa Dell Inspiron 3593. Nie znam się na komputerach stąd łopatologiczny tytuł tego posta, ale wydaje mi się że jak na cenę i datę zakupu, mam z nim dosyć dużo problemów. M.in.: często się zacina, laguje wiele łatwych programów (teams, zoom) , przy tych cięższych typu Adobe bardzo się przegrzewa i czasem nie daje rady. Już kilka razy w trakcie oglądania czegoś na youtubie ekran cały się spikselował, przy czym zaczął wydawać dziwne dźwięki zapętlonego audio oglądanego filmu. Trzeszczą mu głośniki jak w chińskiej zabawce, nawet po naprawie. Gdy mam otwartych kilka kart w przeglądarce to klawiatura nie domaga (nie wpisują się pewne litery), skrzypi mu też przycisk spacji. Poza tym zdarzą się jakieś małe usterki np. Nie czyta podpiętej kablem USB lustrzanki. Jakie mogą być przyczyny tego? Mam wrażenie, że mój poprzedni laptop otrzymany za darmo w jakiejś ofercie aż tak źle się nie sprawował nawet po kilku latach, a ten jest praktycznie nowy i codziennie mam ochotę wyrzucić go przez okno. Szkoda, bo kupiłam go z myślą żeby móc wykonywać na nim pracę (grafika i montaż wideo), lecz ciągle się boję, że najadę kursorem na jakiś podgląd i to już dla niego będzie za dużo i się wyłączy. Co z tym zrobić?
Ciężko uwierzyć że Dell taki szmelc wypuścił na rynek.
Reklamuj, najlepiej ponownie na to samo, a jak usterka nie zniknie zwrot.
Co to oznacza? Odkupiłaś od kogoś laptopa? Wszelkie problemy o których piszesz wyglądają mi na coś w guście zalania - niedziałające klawisze, artefakty, zamulanie.
Jednak jak to nówka ze sklepu to rękojmia i mają dać sprawny egzemplarz.
Inspiron to najbardziej budżetowa seria Della, procesor Intel Core i5-1035G1 (1.00-3.60 GHz) demonem prędkości nie jest i najpewniej zwalnia wskutek przegrzewania. Brak dedykowanej karty graficznej oraz matryca TN to nie jest dobry wybór do obróbki grafiki/montażu video.
Zwrócić/ sprzedać/wymienić.