Nowy mikrofon/ciche nagrywanie/brak "sterowniki zaawansowane

Witam.

Kupiłem nowy mikrofon, podłączyłem go i niestety zbyt cicho nagrywa. Poszperałem w internecie trochę i kazano tam wejść w “sterowniki zaawansowane”, jednak ta funkcja jest nieaktywna. Wszystko jest podkręcone “na maxa” (znaczy się te suwaki). Jestem kompletnie zielony w sprawach komputera, dlatego byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś łopatologicznie wręcz wytłumaczy mi co mam zrobić aby ten mikrofon działał jak należy.

Pewnie będziecie potrzebowali jakichś informacji na temat komputera, dlatego napiszę wszystko co mam we “właściwościach systemu”:

Windows XP Home Edition

Service Pack 3

Komputer: AMD Athlon XP 2200+ 1.79 GHz, 256 RAM.

Jeśli jeszcze jakieś dane będą potrzebne to chętnie napiszę, jednak proszę o poinformowanie mnie gdzie szukać :wink:

Z góry dzięki za wyrozumiałość i odpowiedzi.

Pozdrawiam

Andrewsko

Wejdź w Panel Sterowania->Dźwięki,mowa i urządzenia audio->Dopasuj głośność systemu, zakładka ‘‘GŁOS’’ , niżej przy ‘‘Nagrywanie Głosu’’ kliknij na ‘‘GŁOŚNOŚĆ’’ i w kolejnym okienku suwak głośności przy mikrofonie przesuń na samą górę . Zamknij te okienko kliknij na ‘‘ZASTOSUJ’’ i OK.

To właśnie mam zrobione wszystko na maxa i nadal nic. Ale dzięki za próbę :slight_smile: Może jeszcze coś innego?

A w jakim programie testujesz ten mikrofon , w rejestratorze systemowym? Sprawdzałeś np. jak Cię słychać przez Skype?

Tylko rejestrator startowy i jeszcze w “testowanie sprzętu” w “Dźwięki i urządzenia audio”. W tym drugim było słychać głos dopiero po zbliżeniu mikrofonu na odległość 2 cm. Jak oddaliłem bardziej- nie wykrywał go wcale. Nie mam skypa ani żadnego innego komunikatora który rejestruje głos. Czy jest możliwe żeby na komunikatorach było dobrze a w systemie ciszej?

Możesz sobie zainstalować skype i przeprowadzić rozmowę testową ''ECHO" , możliwe też że to jakiś mikrofon do bani , podaj jakieś informacje o nim (marka, model itp.)