Nowy Monitor LG i bad pixel, co zrobić


(arturpl) #1

Witajcie,

05.10 kupiłem w komputroniku monitor LG-M2250D-PZ. Po odebraniu od kuriera przesyłki, uruchomieniu i kilkugodzinnym użytkowaniu zauważyłem że monitor ma 1 bad pixel. Sprawdziłem ten monitor na ile mogłem, i ten model mi odpowiada, zastanawiam się tylko co robić z tym 1 bad pixelem. Skorzystać z 10 dniowego okresu zwrotu towaru bez konieczności podania przyczyny. Czy skorzystać z opcji wymiany na nowy sprzęt przez firmę LG w ramach gwarancji wymiany monitora na nowy jeśli w ciągu 30 dni od daty zakupu znajdę choć 1 bad pixel na monitorze. Jak go oddam komputronikowi jestem zdecydowany na ponowny jego zakup może tylko gdzie indziej… Jak wygląda procedura wymiany tych monitorów w LG, czy te 30 dni na wymianę, i gwarancja leci mi od nowa na nowym sprzęcie jaki od nich ewentualnie bym dostał w ramach tej wymiany?


(Matadini) #2

Na twoim miejscu skłaniałbym się ku opcji odesłania monitora na gwarancje/wymianę - jak już kupiłeś to go miej. :stuck_out_tongue: A odeślą Ci pewnie ten sam model tyle że bez tego jednego bad pixela i wydaje mi się że gwarancja po takim zabiegu się “resetuje”. :smiley:


(Ja$) #3

Naciśnij na matrycę w miejscu czarnego piksela np. długopisem, może się włączy (sposób serwisowy).

Oczywiście zabieg ten można wykonać tylko w monitorach z matrycą foliową a nie szklaną.

Tu masz dokładny opis co i jak zrobić

http://praktypedia.pl/Jak_naprawi%C4%87 … itorze_LCD


(arturpl) #4

Dowiedziałem się na infolinii LG że gwarancja się nie resetuje, zamówiłem na jutro kuriera od LG. Zastanawiam się jeszcze czy nie odmówić tego kuriera i nie zwrócić sprzętu do komputronika, kupić drugi, to mi się lepiej chyba opłaca skoro gwarancja “miesiąc od zakupu bez bad pixeli” się nie resetuje…

Próbowałem go naprawić programowo JScreenFixem, ale nic nie dało.


(Korepet Matma) #5

ja bym chyba też oddał na gwarancji, skoro model Ci się podoba to szkoda rezygnować i szukać od nowa sklepu itd.


(arturpl) #6

Przepraszam że odpisuje dopiero teraz, historia zakończyła się odesłaniem sprzętu do serwisu LG, warto było oddać, za trzy dni przyszedł nowszy model LG-M2252D-PZ i działa do tej pory bez zarzutu.