Nowy monitor/telewizor

Witam!

Mam zamiar kupić nowy monitor do mojego PC.Zastanawiałem się nad LG LED 22 M2250D FullHD , lecz nie jestem do niego w pełni przekonany.Potrzebuje monitora a zarazem telewizora , który powinien posiadać TunerTV,FullHD,2-3porty HDMI , LED lub LCD.Cena nie powinna przekroczyć 900zł max 1000zł.22-24Cale.No i do końca nie wiem właśnie co lepsze LCD czy LED , led ma inne podświetlenie matrycy , ale czy to przyczynia się na lepszą jakość?Jestem zielony właśnie w tego typu srawach.Będę wdzięczny za pomoc!

Wiem, że miałbyć do 24", ale skoro ma pełnić funkcję tv to moze 27" ? samsung t27a300 tv Full HD 1920x1080 monitor z funkcją TV. Komplet wejść i wyjść: 2 wejścia HDMI, wyjście USB 2.0, wejście SCART. Wbudowane głośniki. W zestawie pilot oraz kabel DVI http://www.x-kom.pl/p/73251-monitor-lcd … gent=88535. Jak kupisz teraz w akcji agent, to mozesz wygrać jeszcze jakies bonusy. Jesli chodzi o to czy LED czy LCD decyzji za Ciebie nie podejme, ale widoczna róznica polega na tym, że w klasycznym LCD nie osiągasz “idealnej czerni” - jak oglądasz film w nocy to czarne miejsca na ekranie są szare. Dlatego ze LCD podswietlaja całosc ekranu. Rozwiązaniem problemu miało być LED RGB - tam, gdzie masz czarne elementy diody zostają wygaszone fragmentarycznie (ale to rozwiązanie stosowane jest dość rzadko, głównie w tv nie w monitorach). I wszystko byłoby fajnie, ale LEdy zazwyczaj mają słabszą rozdzielczość, są droższe, paradoksalnie nie są bardziej energoosczędne. In general, ja tam uważam, że LCD.

LED jest lepszy. Jest to LCD z innym podswietleniem, że jest bardziej energooszczędne i lepiej podświetla

LED. Trochę trwalsze są diody LED. W LCD podświetlanych świetlówką (CCFL - tzw “zimna katoda”) ta świetlówka z każdym rokiem, trudnoodczuwalnie acz nieustannie coraz słabiej świeci. Efekt jest taki, że początkowo monitor/TV można sobie oglądać w słoneczny dzień, z biegiem lat dobrze tylko wieczorem i nocą.