Nowy procesor

Witam. Otóż jestem nowy w tych sprawach i chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy.
Na początek moj sprzet to:
Windows 10 Pro 64-bit
CPU A8-6660K
Plyta glowna to MSI A68HM-E33 (MS-7721)
Monitor 24G1WG4 144 hz
Karta graficzna to NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER
8,00GB Single-Channel DDR3 @ 800MHz
Wszystkie podzespoly mam z programu speccy
I sprawa wyglada nastepujaco chcialbym wymienic procesor poniewaz zaczalem źle od wymiany karty graficznej i to wiem. Czy po zmianie procesora na AMD ryzen 5 1600 bedzie jakas roznica z ta samo karta graficzna i plyta. Czy musze wymieniac wraz z procesorem plyte glowna? Zalezy mi aby w csgo miec mniej wiecej 200-250 fps. A jezeli trzeba dokupic plyte glowna to jaka moze byc optymalna
pod te specyfikacje kompa za 300-400 zl?

Zależnie od gry i ustawień, ale ogólnie: TAK.

Bezwzglęnie.

w okolicach 300zł B450 DSH chodzą, budżetowe, ale bez podkręcania dadzą radę.

Ja nie gram, ale to jakaś sieciowa gra. Bardziej bym się przejmował pingiem niż FPSami

Coś w tym jest, ale na obecnym procku pewnie koło 100 marnej się buja. Swoją drogą do csgo lepszy chyba 3100, nie 1600, wyższy zegar, a 12 wątków i csgo jest żartem. Podobnie jak Ram w single.

To chodzi mi o fps bo chcailbym plynna gierke w csie i czy trzeba wymieniac ta plyte czy tylko sam procek?

Nastawianie się z kupnem procka na jedną grę? No daruj sobie. Ryzen 1600 i już. W tej cenie nie ma nic wydajniejszego. Może trafi AF.

U ciebie płynna gra nie zależy od sprzętu, tylko od połaczenie internetowego. daj screen z ookla np i zobaczymy ping


Zrzut ekranu robi się wciskając ten na dole z logo windows, razem z tym nad strzałkami printscrn
I będzie w obrazy - zrzuty… chyba rzadko windy używam

No to raczej kupie tylko tego procka

21%20ping

Zależy jaka cena. No i Af na dsh max 200 podkręci, musiałby dopłacić do płyty, a tam i5-10000 już mogą wyjść taniej. :wink: