Nowy system i brak sieci bezprzewodowej

Witam

 

Problem jest tego typu że dostałem komputer, stary bo stary ale działa, była na nim Vista ja zainstalowałem na nim Windowsa 7, po instalacji komputer nie wykrywał połączeń bezprzewodowych ( Wi-Fi ). Dodatkowym problem jest jeszcze to że podłączyłem sobie głośniki i gdy klikam na ikonkę dźwięku na pasku zadań ale nie wyświetla mi się ten suwak tylko rozwiązywanie problemów, ale to już mniejszy problem. Jeżeli trzeba jakiś bardziej szczegółowych informacji o komputerze proszę pisać.

 

 

 

Z góry dziękuje za pomoc

Sterowniki wszystkie zainstalowałeś? Jeżeli to laptop to podaj jego model, powinien być napisany gdzieś na ramce ekranu lub na naklejce od spodu.

Niestety lub stety to PeCet. Jestem zielony w te sprawy ale jak wchodzę urządzenia tam mam karty graficzne klawiatury itd. to mam tam też kartę sieciową i mam napisać model?

Wejdź w menagera urządzeń, rozwiń cała listę i zrób screena.

Skąd pewność, że ten Pecet ma w ogóle kartę wifi?

mrFreeze pewności nigdy nie ma :wink:

Degda minutka

Zaraz zaraz to ty nie wiesz czy masz kartę wifi i piszesz post z problemem “brak sieci bezprzewodowej” ? Masakra to lekko powiedziane.

 

Napisałem rozwiń listę.

Daj screena ze Speccy zakładki podsumowanie i sieć.

Najpierw jest podsumowanie potem jest sieć.

http://zapodaj.net/1ec81f9eda341.png.html

Kartę sieciową mam :wink:

Zainstaluj wszystkie stery za pomoca Driver Boostera.

Mowiłem jestem zielony. Mam pobrać Driver Boostera i zainstalować wszystkie sterowniki?

A i jeszcze jedno pobrałem Angielskiego windowsa a ja wole polski, wiem jak zmienić ale bez neta na Pececie to słabo chyba?

@up co ma instalować jakbyś mógł powiedzieć? Sterowniki są zainstalowane. 

 

@nortoner123 - nie masz karty wifi w tym kompie a co do dźwięku jak nie ma to pewnie w biosie karta wyłączona sprawdź bo w menadżerze nic nie brakuje.

Czyli muszę kupć kartę WiFi? A co z spolszczeniem?