Nowy telefon, ale jaki?!

Witam,

Mam następujący problem: Potrzebuję sobie kupić nowy telefon komórkowy, ale nie wiem jaki… Na początku chciałbym zaznaczyć, że kompletnie nie znam się na telefonach ani na tym, co jest w tej chwili “na topie” :slight_smile: (Dlatego też piszę tutaj). Mam już sprecyzowane wymagania jeżeli chodzi o telefon.

Zależy mi, aby głównie (po za podstawowymi funkcjami) służył mi do słuchania mp3 , a co za tym idzie oferował w miarę przyzwoitą jakość dźwięku, dobre nagłośnienie, oraz w miarę sporą ilością pamięci na piosenki (ewentualnie mógłbym dokupić kartę pamięci). Na aparacie i “dodatkowych bajerach” mi już mniej zależy. Nie musi być to też telefon najnowszej generacji… Dysponuję na to mniej więcej kwotą 400 PLN. Chodzi mi głównie o nowy telefon. Proszę o pomoc i doradzenie. Pozdrawiam :slight_smile:

osobiście polecam SonyEricsson K610i ma wszystko czego potrzebujesz, mieści się w twoim przedziale cenowym (na allegro) i nie ma jedynej wady SonyEricssonów- czyli nie ma dżojstika

Może interesuję Cię Nokia 6151 ?

Na twoim miejscu kupiłbym SE W200i , skoro nie zależy Ci na dobrym aparacie , a na jakości muzyki , to ten telefon jak najbardziej mogę polecić

No jeśli nie będzie robić fotek to SE W200i będzie również dobrym wyborem :slight_smile: Ale pamiętajcie że W200i to jest najgorszy (Ale nikt nie mówi że on jest zły :P) telefon z serii Walkman :stuck_out_tongue:

Z tego co widzę, to różnie jest z cenami…

Już lepiej :slight_smile: Cena w sam raz i funkcje również…

Ale czekam na jeszcze jakieś propozycję :stuck_out_tongue:

Muzyczne bez bajerów:

  • SE W200i

  • Nokia 5200

Sagem my411x. Prosty podstawowe funkcje,ładny desing i tani. 300PLN.

Jeśli ma być dobry do muzyki to Sony Ericsson W200i.

Tylko wyświetlacz z w200i jakoś mi sie nie podoba. Jest jakiś blady…

Owszem TFT to to nie jest ale da się przeżyć w telefonie który kosztuje niespełna 400zł.

Poleciłbym Ci SE K550i

Tylko za 400zł to chyba go nie kupi…