Nvidia Galaxy 6800 dobra?

Czy Nvidia Galaxy 6800Xt do dobra karta graficzna doradźcie bo w kwestii grafik jestem zielony.

a podaj nam Twoją cała konfiguracje sprzetowa łącznie z zasilaczem.

no zależy czy ją kupujesz czy ją masz? Jak masz to nie taka zła, jak kupujesz to podaj cenę.

Przy dobrej reszcie komponentów Half Life 2 pójdzie na maksa. O nowsze produkty to bym się obawiał.

Są karty Galaxy serii 7xxx, które będą lepsze i zapewne w tej samej cenie (czasem może i niższej), więc jeśli chcesz takową kartę kupić (tzn. 6800) to jednak bym polecał coś z serii 7, chyba, że będzie tania.

Jeśli natomiast masz 6800 to powinna Ci ta karta starczyć na rok, dwa spokojnie.

Jakie masz złącze graficzne, AGP czy PCI-E ?

Pamiętaj też że XT oznacza okrojony (niejednokrotnie bardzo) chipset więc lepiej się zastanów. Jeżeli kupujesz to zdecydowanie seria 7 (cena podobna, możliwości o wiele większe!)

okrojony ? a ja zawsze myślałem że fabrycznie podkręcony :shock:

Witam!

Oczywiście, że nie okrojony tylko podkręcony - XT czyli EXTREME to zawsze modele wyselekcjonowane.

Ciekawe jaka cena tej karty…

chyba coś Ci się pomyliło z literkami RV przy nazwie kodowej chipów ATI… ale sam bym na coś takiego nie wpadł :slight_smile:

@Remix

Cos ci sie pomylilo XT przy 6800 to nic innego jak zmieniona nazwa LE lepiej wyglada a nic sie niezmienilo 8/5 325/400 :mrgreen:

Kup sobie Galaxy Geforce 7600 GS Zalman na DDR3. Trochę podkręcisz i masz Geforce 7600 GT. :slight_smile:

Mam wejście AGP8x a karte chce kupić do 320zł na allegro będe kupował.A czy na tej karcie już Gothic 3 będzie jakoś dobrze wyglądał bo Ati9250 to porażka

Bedzie wygladal wpozadku,mam nadzieje ze maz duzo ramu.

Właśnie ram tez kupuje bo 512 dla Gothica to za mało.

Do G3 to i 2GB mało :stuck_out_tongue:

druga taka sama kostka.

Galaxy 6800 XT - 299 zł nowa w sklepie komputerowym :slight_smile: ale mam pytanie opłaca się ją kupywac ?? 8)

za taką cenę czemu nie :]