Nvidia geforce 3 ti 200 -Na jaką karte zamienić?

Witam, jestem totalnie zielony jesli chodzi o komputery dlatego zwracam sie z uprzejma prosba o pomoc. Mianowicie, chcialbym zmienic karte graficzna (aktulanie uzywam nvidia geforce 3 ti 200). czy moglby mi ktos pomoc i napisac takiemu laikowi jak ja, jaka to powinna byc karta, zeby “chodzily” gry? wiem, ze to glupio brzmi ale nie wiem jaka karte powiniem kupic. Bylbym wdzieczny za odpowiedz. mysle o kwocie rzedu 200-300 zl z malym hakiem :slight_smile: bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedz.

Pozdrawiam :slight_smile:

Podaj reszte sprzętu…

Widzę, że coś pokroju Radosława HD 3650 wejdzie.

PS. I tak wymiana karty się nie opłaca :stuck_out_tongue: .

Intel Pentium 4, 1800 MHz (18 x 100)

płyta główna Gigabyte GA-8IDX (6 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 3 DIMM, Audio)

ram 758 jesli sie nie myle. cos jeszcze podac?

rozumiem, ze nie ma sensu nic robic z takim kompem? :confused:

Dokładnie. Masz 300zł. Dodajesz kolejne 200 i wymieniasz proca, płytę, RAM i może nawet na kartę starczy.

dziekuje za szybka odpowiedz :slight_smile: moglbym Cie jeszcze porprosic o to, zebys napisal jaki bylby optymalny sprzet (ten o ktorym piszesz) tak zebym mogl isc do sklepu i przeczytac gosciowi z kartki co potrzebuje? bylbym wdzieczny. :slight_smile: z wrazenie chyba pojde zapalic. podziw jak to forum dziala :slight_smile:

Ale podaj budżet kolego :stuck_out_tongue: . Rozumiem, że te 5 stówek?

To liczyć coś takiego:

Zestaw do podkręcania:

E2180

GA-P31-DS3L (tutaj problem z tego względu, że nie wiem, ile zechcą za tą płytę - różnica między najniższą a najwyższą ceną to 80zł!)

1-2GB RAM DDR2 Goodram CL5 800MHz

I za resztę pieniędzy karta graficzna, np. Radeon HD 2600 Pro/XT

Nie do podkręcania:

AMD Athlon 64 x2 5000+

Foxconn A690GM2MA-8KRS2H

2GB RAM Goodram CL5

I tak samo z grafą.

PS. Gdzie kupujesz części? Sklep ma jakąś stronę internetową?