Nvidia GeForce 8600GT - wysoka temp. i wymiana pasty


(Zakon8) #1

Na gpu mam 105C i nie wiem w ktorym miejscu wymienic paste. Czy to żółte na fotkach to stara pasta? Jest to twarde jak kamien, czym to zdrapac?[album][/album]


(Xparanienormalnyx) #2

Dodanie fotek coś ci nie wyszło.


(Zakon8) #3

Sorry, pisane z telefonu. Teraw mam inny nieco problem, przy radiatorze są 4 gwintowane bolce nate śrubki ze sprężynami i w tym problem że gwinty sie ułamaly w 2 na 4 miejsca. Czy musze wymieniać sam radiator czy całą karte?


(Krzysiek2501) #4

Jakaś fotka poglądowa mogła by trochę rozjaśnić sytuację. Zobaczyli byśmy czy jest jeszcze jakaś szansa.


(Zakon8) #5

dsc00201kr.jpg

dsc00202am.jpg

dsc00203dtz.jpg


(Cedar) #6

Ładnie to przygrzałeś.

Możesz spróbować rozmiękczyć np. alkoholem lub benzyną ekstrakcyjną


(Krzysiek2501) #7

Jeśli chodzi o tą pastę to może podgrzej trochę np suszarą i powinno zejść. Albo na siłę ale musisz uważać żeby nie porysować GPU bo będzie lipa no i po takim własnym grzebaniu przy grafice to potem różne temperaturki możesz zobaczyć jak coś zrobisz nie tak :slight_smile:

Prawda alkohol też może pomóc.


(Zakon8) #8

Dziś editne tego posta i wrzuce fotki tych bolców z radiatora.


(kamilek030190xd) #9

jakość fotek bardzo marna,jeżeli ta karta miała ponad 100stopni to nie wiem czy to coś da i czy ta karta wogóle wystartuje,życzę szczęścia


(Zakon8) #10

Zapakowany nowy radiator + wiatrak. Temperatura wacha się od 40 do 50 stopni, czy to dobra temperatura?


(kamilek030190xd) #11

dobra ale to temperatury w stresie czy idle??


(Zakon8) #12

Na Idlee ma 48-50 a na pracy max 52 GPU.


(kamilek030190xd) #13

no to lux,ciesz się że "chodzi" :smiley: