Witam.
Bardzo proszę napisać mi, jakich dokładnie rozmiarów wtyk zasilający/ładujący DC (najlepiej na USB) będzie pasował do takiego gniazda w latarce.
Kupiłem już kabel USB–DC o wymiarach 2,5/5,5 mm, ale nie pasuje, wtyk DC jest odrobinę za mały. To wejście w latarce jest troszeczkę większe.
Bardzo proszę o podanie na sto procent prawidłowych rozmiarów kabla do tej latarki. Nie chcę poraz kolejny stracić pieniędzy na kabel, który nie będzie pasował.
Ja nie znam się kompletnie na rozmiarach wtyczek DC.
Możecie na przykład podać link na Allegro do odpowiedniego kabla USB–DC. Dziękuję.
Już do nich pisałem, odpisali mi tylko, że 2,5 mm będzie dobry. Ale ta informacja niewiele mówi, ponieważ 2,5 mm na ile? Zresztą jak wspomniałem, już sprawdzałem kabel 2,5/5,5 mm i nie pasuje i tylko pieniądze straciłem. A może to w ogóle ma być jakiś inny rozmiar a nie 2,5 mm?
Uważam, że tutaj na forum otrzymam pewniejszą odpowiedź. Na zdjęciu widać jakie to wejście DC. I również w linku sklepu są jeszcze inne zdjęcia tego wejścia i to lepszej jakości.
Nadal mam nadzieję, że ktoś tutaj będzie na sto procent wiedział jakie dokładne rozmiary musi mieć końcówka DC w tej latarce.
Ten niepasujący wtyk który mam to jest 2,5/5,5 mm, a nie 5,5/2,5 mm i on wchodzi do końca, tylko jest za luźny i wypada bo wejście latarki jest szersze. No chyba, że w przypadku DC rozmiar 2,5/5,5 oraz 5,5/2,5 to jest to samo, czy jednak nie i Twoim zdaniem rozmiar 5,5/2,5 byłby dobry?
Boże, ile tych wtyków DC jest, jak tutaj człowiek normalnie ma się połapać.
A jeśli chodzi o sklepy, to patrzyłem w trzech sklepach i w każdym z nich tylko na stronie internetowej mają złącza DC a na sklepie żadnego, więc nie dopasuję sobie.
Wtyk ma 3 parametry:
Grubość
Wielkość dziurki w środku
Długość.
To cała filozofia.
Patrząc na zdjęcie i to co napisał Ci emos.
Wtyk ma mieć parametry:
Grubość - 5,5mm
dziurka - 2,5 mm
długość na oko po fotce 14mm (elementu metalowego który wchodzi w gniazdo).