O2.pl: Konto zostało zablokowane przez administratora

Witam.

Mam pewien problem z dostępem do swojego konta e-mail w serwisie o2.pl. Dodam, że konto to posiadam blisko 10 lat w tym serwisie - do tego konta mam przypisany bank, USOS, dotpay.pl, platnosci.pl, GoldenLine, nk.pl, Facebook i wszystko inne.

Otóż jak zwykle rano usiadłem do komputera i standardowa, pierwsza czynność - sprawdzenie poczty e-mail. Zamiast normalnego zalogowania do skrzynki przywitała mnie sympatyczna wiadomość:

zablokowanekonto.png

Oczywiście napisałem do nich w celu wyjaśnienia sprawy. W odpowiedzi otrzymałem informację o konieczności przesłania kopii dokumentu osobistego wraz z wnioskiem o zmianę hasła.

W uprzejmej odpowiedzi również dostałem jakieś bzdury o zmianie hasła, choć problem tego nie dotyczył.

Czy ktoś spotkał się kiedykolwiek z podobnym problemem? Nie bardzo wiem czy powinienem wysyłać swoje prawdziwe dane, skoro nie jest to konieczne do prowadzenia konta w serwisie o2.pl.

Proszę o jakieś porady, trochę mnie to dręczy.

Na Twoim miejscu na kontach bankowych itp. pozmieniał bym adresy mail.

Sprawa może dotyczyć wycieku haseł do kont mailowych opisywane to było na na forum niedawno jak i na Niebezpiecznik.pl podobne kłopoty z zalogowaniem się maja również użytkownicy kont na WP, Onecie

I co z tego że tak napisałeś jak i tak konta nie usunęli bo nie przedstawiłeś im dowodu że jesteś właścicielem konta.

witaj w klubie, doslownie dzisiaj rano jeszcze korzystalem ze swojego konta, gdy wieczorem zobaczylem ta sama wiadomosc. Jakas masowka?

http://www.wykop.pl/link/393112/wyciek- … ternautow/

Mam ten sam problem, jednakże nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi od o2.