Obraz partycji systemowej w Norton Ghost 14 - jak?

Witam. Od czasu gdy zakupiłam Windows Vista oraz Norton Ghost 14 nie potrafię zrobić obrazu partycji systemowej bo… nie wiem po prostu jak?

Za czasów posiadania Windows XP i niestety nielegalnego Ghosta 12 z Hirens’s Boot CD po prostu uruchamiałam płytkę wybierałam Ghost i pojawiło mi się dość intuicyjne okno programu Ghost w którym to wybrałam sobie co chcę zrobić (utworzyc obraz partycji) i gdzie zapisać oraz czy ma skompresować ten obraz .img. Wszystko było banalnie proste! Niestety Windows Vista i Ghost 14 albo jestem zielona albo nie wiem jak to samo zrobić dla partycji systemowej w Win Vista. Włożona płytka z Norton Ghost 14 przy starcie systemu uruchamia jakieś graficzne środowisko Ghost 14 w którym nie ma opcji utworzenia obrazu partycji :frowning: Jak w takim razie to zrobić?

jeśli to Ci pomoże to TUTAJ masz manuala po angielsku dla Norton Ghost 14

Norton Ghost 2003

Podłączam się do pytania. Sam mam problem z wykonaniem obrazu partycji systemowej. Nie po to kupiłem Ghost 14 by nie móc jej po prostu wykonać. Dużo eksperymentuję na systemie i wolałbym zamiast raz w tygodniu instalować go to po prostu w ciągu kilku minut przywrócić partycję. Nie wiem ale wydaje mnie się że Norton Ghost 14 jest zaprzeczeniem samym w sobie. I nie służy temu jak to miało miejsce w starszych wersjach. Dodam tylko że starsze wersje nie działają z Vistą tzn. utworzyć utworzą obraz partycji ale o przywróceniu już nie ma mowy. Wywala błąd. Tak więc jest jakaś osoba która zna ten temat i wie jak zrobić obraz partycji?