Obraz w grach się "rwie"

Witam,

 

Problem od krótkiego czasu, bo niedawno nabyłem nowy sprzęt, a mianowicie:

 

i7-6700K,

nVidia GTX 1070,

ASUS Z170-P,

Corsair VS550,

Win 10 Home (oczywiście oryginalny),

sterowniki najświeższe, ale parę dni temu, jeszcze przed aktualizacją było podobnie,

system świeży, z pewnością czysty,

 

A problem prezentuje się następująco w grze Dying Light (ale nie tylko w tym tytule problem występuje): https://vid.me/iftb

Co ciekawe, film odtwarzany z frapsa, przy 60 klatkach jest płynny i problem nie występuje.

 

PS. Jeśli to istotne - gra na max, testowane zarówno z VSynciem, jak i bez.

Temperatury sprawdzane w CPUZ - po godzinie gry w Wiedźmina, temperatura CPU max 60*, GPU 80*, przy 70% fanspeeda.

Testowane na HDMI i DVI.

 

Proszę o jakieś rady :frowning:

 

Pozdrawiam

Więc tak…

 

Po przeinstalowaniu sterów i odpaleniu gry okazało się, że jest wszystko super, najmniejszych przeskoków. Przeszedłem do pulpitu, włączyłem jakiś filmik na drugim monitorze (2x GE2488HS), żeby później powrócić do gry i… znowu to samo… Postanowiłem wyłączyć w ogóle drugi monitor, zrestartować sprzęt i zobaczyć jak się gra zachowa - bez zmian - tragedia…

Spróbuj włączyć w grach synchronizację pionową.

(Np. W Wiedźminie 3 wygląda to tak - załączony screen)

witcher3_2016_07_15_19_43_51_459.jpg

Spróbuj tak

Wejdź do panelu sterowania nvidii, po lewej stronie znajdź zakładkę zarządzanie ustawieniami 3d, kliknij ją. Teraz wybierz zakładkę ustawienia programu wyszukaj na liście swoją grę i wybierz ją, na liście ustawień zaznacz pozycję tryb zarządzania energią z rozwijanego menu wybierz preferuj maksymalną wydajność i zapisz ustawienia.

 

W ustawieniach gry koniecznie zaznacz opcję synchronizacja pionowa (v-sync).