Ocena i wycena płyty głównej

(Dominikr2921) #1

Hej,

chciał bym się dowiedzieć co to dokładnie jest http://pl.msi.com/product/mb/760GMP23_FX.html? Dostałem to bodajże 2 lata temu i od tego czasu nawet nie zdążyłem odpakować. Jest to coś wart, czy też nie? Obstawiam na procesor, ale pewny w 100% nie jestem. Tak więc, chciał bym się dowiedzieć co to dokładnie jest, czy nadaje się do gier, czy tylko do śmieci?

(scripter1) #2

Pytasz poważnie czy jaja se robisz?

(Dominikr2921) #3

Poważnie :smiley: Nie znam się  na sprzęcie, a na odwrocie przeczytałem coś o procesorze więc stąd te skojarzenie, czyli to jest płyta główna, jest coś wart? Nadawała by się do składanego komputera do gier, czy raczej nie?

(S3BA_) #4

Karta graficzna bez procesora, więc niewiele warte...

(scripter1) #5

Po pierwsze to nie karta graficzna tylko płyta główna (kolega czytać nie umie??).

A po drugie to jestem ciekaw którego to piwa 4-pak kosztuje ponad 120zł (porównanie cen: http://www.nokaut.pl/plyty-glowne/produkt-760gm-p23-fx.html?pid=1&cid=4569&kid=b346ecc06f4f12fddab2ef59034ee9ea&gclid=CO7NuaDarL8CFcbKtAodc2wARg)..)

Jeśli kolega dominikr2921 w pierwszym poście się nie pomylił i podał dobry link do sprzętu o który mu chodzi to nieużywane oryginalnie zapakowane może sprzedać za trochę niższa cenę niż podane w porównywarce.

Na jej bazie można złożyć komputer do gier.

(Dominikr2921) #6

:smiley: Wpisałem model z pudełka, więc nigdzie nie wchodziłem, ok dzięki wam za odpowiedzi, a myślałem że to procesor dlatego że z tyłu na pudełku przeczytałem coś o procesorze, tylko dokładnie nie zrozumiałem bo zbytnio angielskiego nie znam. Do zamknięcia.

(Agatonster) #7

dominikr2921

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.