Odbiornki GPS do laptopa na bluetooth

Witam,

Mam laptopa Toshiba A200-1MY i mam pytanie, czy będzie przy nim poprawnie działa odbiornik GPS? Jeśli tak to jaki mam kupić? Proszę o konkretne linki z allegro. :slight_smile:

Konkretne linki z Allegro znajdziesz przez wyszukiwarkę Allegro. Potrafisz chyba wklepać parę słów do wyszukiwarki?

kup sobie taki na USB :wink: no i automapę :wink: działa na kompie :wink:

MarS , nie potrafię dlatego pytam tutaj… Jak mówie jestem zielony w temacie, a na allegro jest dużo takie sprzętu, więc zakładam temat…

klopas , a czy będzie działał taki na tym modelu laptopa co podałem? Jeśli tak to podaj jakiś link z allegro / sklepu internetowego.

ten na USB działa nawet na PC… na allegro wpisz gps usb czy jakoś tak… na pewno znajdziesz, od 100zł się zaczynają… i lepiej brać od navibe niż od pentagrama :wink:

klopas , i to jest profesionalna porada :slight_smile: podałes konkretne firmy z czego brać, a czego unikać i teraz już wiem na czym stoje :slight_smile: Ale jeszcze raz powtórzę pytanie czy na 100% zadziała na laptopie, bo głównie z pod lapka to kupuję

Nie ma znaczenia jaki to laptop czy PC, ważne że ma wyjście na USB które każdy współczesny Laptop czy PCet posiada :stuck_out_tongue:

fiesta , dzięki za odpowiedź, bo własnie na jednej aukcji allegro trafiłem, że była lista laptopów, które to obsługują :slight_smile: Ale ok - w takim razie sprawa już wyjaśniona :slight_smile: A na koniec jeszcze pytanko - brać na bluetooth czy usb?

Jeżeli Bluetooth to dobrze by było żeby i lapek miał wbudowanego “sinozębego”. Ale tak czy siak USB jest pewniejsze.

Zdecydowanie bluetooth jest praktyczniejszy i bardziej uniwersalny niż USB. Co do wyboru odbiornika. Nie bierz Navibe tylko Pentagrama :slight_smile:

Ok, a których z tych byłby najlepszy?

:arrow: http://www.pentagram.pl/produkty/gps_na … atelitarna

Cenowo podobne, z tego co poczytałem brałbym PENTAGRAM PathFinder Logger P 3106 , a co Wy sądzicie?