Oddanie telefonu na gwarancji, Samsung E250


(Lasinski Jacek) #1

Witam. Zamierzam oddać telefon do naprawy gwarancyjnej. Jest to Samsung E250, tylko jest jedno ale, zauważyłem dziś że po wpisaniu kombinacji klawiszy *#06#, pokazują się same zera, a powinien być numer seryjny, wyczytałem to w instrukcji obsługi. Czy salon w którym kupiłem telefon przyjmie go w takim wypadku do naprawy gwarancyjnej?


(Bigkoras) #2

Jeśli nic nie grzebałeś przy sofcie to przyjmie. Najlepiej jak tam będziesz to nic nie mów o tych zerach...


(Lasinski Jacek) #3

bigkoras , nic nie grzebałem, dziś dopiero to zobaczyłem, ale chyba jak oddaje telefon to spisują jego numer seryjny. Doczytałem że ten numer też jest zapisany pod baterią i faktycznie tam jest, więc nie powinno być problemu?


(Stachu86) #4

jaconon tak spisują ale nie poprzez kombinacje *#06# tylko po prostu z umowy (przynajmniej ja tak miałem jak oddawałem telefon)


(Lasinski Jacek) #5

stasiu_86 , dobrze że napomniałeś o umowie, wezmę ją ze sobą.


(Stachu86) #6

jaconon musisz mieć jeszcze karte gwarancyjną


(Heezootoo) #7

to chyba jasne


(Krasnal666) #8

Jeśli będziesz miał pecha i trafisz do porządnego serwisu, a nie krzaka sprawdzają IMEI we wszystkich miejscach : kod, naklejka, papiery, czasem żądają też pudełka-tam też jest IMEI. Najpierw spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne (domyślne-uwaga możesz stracić książkę tel. i wiadomości itp) i wyjmij baterię na pół godziny. Czasem takie indiańskie sztuczki skutkują jeśli telefon nie miał zmienianego IMEI, a nie potrafi tylko odczytać go z ROM-u. Serwis i tak go podepnie do programatora i najpewniej wgra nowy soft. No chyba, że jest walnięta elektronika :frowning:


(Lasinski Jacek) #9

krowasc , nie miał zmienianego numeru imei, więc jak myślisz telefon powinien zostać przyjęty do gwarancji, ja nic przy nim nie majstrowałem.


(Krasnal666) #10

Tak. Powiedz, że telefon sie zawiesza, gubi ustawienia (budzik, przestawia sie zegarek) i sms-y. To częsta usterka w Samsungach, wiec bez zastanawiania powinni wgrać nowy soft :mrgreen:


(Lasinski Jacek) #11

Byłem dziś w salonie i oddałem telefon, sprzedawca powiedział że najprawdopodobniej to coś z oprogramowaniem. Zostałem teraz bez telefonu na 2-3 tygodnie, ale myślę że po powrocie z serwisu będzie działał bez zarzutu. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.