Oddział techniczny Microsoft proponuje pirata!


(hajduk123) #1

Cze mój kolega zakupił sobie ostatnio WIN XP HE, i ma problem bo tam go trzeba aktualizować a on nie ma neta a przez telefon to się nie mógł dodzwonić kiedy w końcu się dodzwoniliśmy powiedzieliśmy kolesiowi w czym problem to on powiedział że nic nie może zrobić do przyszłego miesiąca i powiedział że zaleca jakąś kopie to ja wypaliłem i spytałem się wprost "to co mam zainstaloać pirata????? !!


(Myszonus) #2

super :roll: co ma na celu ten temat ? :expressionless:


(Vilargo Pl) #3

Niech weźmie dysk twardy do ciebie, podepnie go zamiast twojego :slight_smile: zainstaluje i aktualizuje no i gotowe…takie trudne? :slight_smile:


(Danielm86) #4

WOW. Dzodzwoniłeś się do polskiego oddziału MS. A oni wiedzą jak jest w Polsce.


(Init3) #5

przez 30 dni mozesz spokojnie korzystac z tego xp, tak jakby na zasadzie triala. Zawsze moze kolega zaniesc kompa do najblizszej kafejki internetowej i go aktywowac poprzez sieć - czy to takie trudne?


(McDracullo) #6

Czyli MicroSyf zezwala na korzystanie z pirata. Idzie Vista - dobrze że pozwalają na piraty :wink:


(Kpc21) #7

A co jak Policja się dobierze?? Chyba nie uwierzą i będzie potrzebne zaświadczenie od M$ że pozwolili.


(Polko P L) #8

spróbuj zadzwonić i nagrać na komórkę np. rozmowę.


(Asterisk) #9

Wyszoruj szczeny dobrą pasta do zębów i włóż na swoje miejsce


(Monczkin) #10

:lol:

Wypowiedzi obierającego telefon nie skomentuję. Żenada.

Proponuję zadzwonić jeszcze raz i porozmawiać z kimś kompetentnym


(Masaj) #11

A co tym powiecie :shock:

Windows Vista Upgrade - 178 dolarów; usłyszeć od pomocy technicznej Microsoft “proszę użyć cracka” - bezcenne.

Zamieszanie powodowane przez nową politykę licencjonowania uaktualnień do Visty trwa, a pracownicy pomocy technicznej potrafią zaskoczyć klientów niekonwencjonalnymi radami. Jedną z nich usłyszał użytkownik Visty Upgrade, który postanowił przeinstalować system i natrafił na przeszkodę w postaci “nieprawidłowego klucza”.

Pierwsze instalacji Visty upgrade została dokonana zgodnie z wszystkimi regułami sztuki - na istniejący system Windows XP Professional. Okazało się jednak, że wydajność systemu po instalacji pozostawia wiele do życzenia, użytkownik postanowił więc pokusić się o czystą instalację Visty.

Podczas reinstalacji nie kierował się wskazówkami odnalezionymi w dokumentacji Microsoftu, nietrudno więc się domyśleć że próba aktywacji skończyła się niepowodzeniem ze względu na nieprawidłowy klucz, uprawniający tylko do instalacji na już istniejący OS.

Historia nie byłaby zapewne warta uwagi - takich przypadków może być wiele - gdyby nie pomoc udzielona przez Microsoft. Po początkowych zapewnieniach, że Visty Upgrade po prostu nie da się zainstalować “na czysto” i radzie dotyczącej wykorzystania prawidłowej ścieżki aktualizacji: najpierw XP, potem Vista - pracownik helpdesku MS próbował rozwiązać problem w sposób dość “niekonwencjonalny”.

Najpierw poradził użyć do instalacji Windows XP pożyczony od sąsiadów, w końcu zaś zasugerował użycie cracku. Jego wskazanie padło na “TimerLock” (nazwa została podana podczas rozmowy), który radził odnaleźć online.

Zastanawiające, czy jest to jednostkowy przypadek działania Microsoft Technical Support i niekompetencja pracownika, czy też korporacja ma takie problemy z nowym systemem, że ich rozwiązanie “uświęca” środki.

News dostarcza: itbiznes.pl


(Darklife) #12

Microsoft poleca piraty… Mają za dużo kasy i czy będą mieli ludzie piraty czy legalne systemy to im wisi. Pozdro for Bill Gates :mrgreen: