Witam,
Mam problem, bo odkleiła mi się plomba gwarancyjna. Stało się to z nie mojej winy. Co mam robić?
Witam,
Mam problem, bo odkleiła mi się plomba gwarancyjna. Stało się to z nie mojej winy. Co mam robić?
Przykleić
Ale to tak nie można… Jak będzie w serwisie, to skumają, że coś jest nie tak…
Przecież każdy podzespół ma swoją gwarancje i wcale do tego nie potrzebujesz żadnych plomb tylko rachunek ze sklepu na którym są numery seryjne z każdego elementu komputera poddanego gwarancji.
Nie zawsze tak jest - niektórzy sprzedawcy plombują całe zestawy np hipermarkety.
Dlatego nie ma to jak składak. Np z esc.pl bo dają tylko jedną plombę którą bez obaw można zerwać żeby np wyczyścić pc z kurzu
To nie markety plombują puszki, tylko ich producenci. Tylko że od kilku lat nie widziałem już plomb gwarancyjnych. Z reguły są to plomby jakości i zerwanie ich nie skutkuje utratą gwarancji. Służą one do tego, żeby klient wiedział że od momentu zejścia z taśmy do czasu aż komputer wyląduje u klienta nikt w nim nie grzebał.
No ja mam komputer z ACTINA’y. Tam są 3 plomby. 2 między obudową a zasilaczem, a druga między zasilaczem a tylnym panelem. A na pudełku od komputera pisze, że to są plomby gwarancyjne.
Czyżby? W marcu ubiegłego roku spaliła mi się karta graficzna, a wcześniej będąc świadomy utraty gwarancji na zestaw - pozbyłem się owej plomby. Pech chciał, że mój egzemplarz karty był pozbawiony s/n (celowy zabieg czy przypadek - już nieistotne) i… Zapraszam zresztą do lektury:
Masz racje ustępstwa od reguły istnieją.
Jak klijent jest nabijany w butelkę to na własne życzenie.
Warunki gwarancji są napisane w karcie sprzętu.
Zawsze można zapoznać się z tym przed zakupem w danym sklepie i w razie nieścisłości skorzystać z usług innego.
No tak. Ale np u mnie nigdzie nie pisało co z tymi plombami…