Odmowa dostępu w rejestrze Visty

Witam,

od pewnego czasu zauważyłem, że nie mogę wejść w niektóre klucze rejestru, bo pojawia się komunikat o odmowie dostępu, mimo że jestem administratorem. Ostatnio podczas instalacji Office 2007 wyskoczył błąd, że nie można utworzyć jakiegośtam klucza rejestru z opcjami przerwij, ponów próbę i anuluj.

Proszę o szybką pomoc i z góry dziękuję.

a spróbuj PPM i wybierz z menu kontekstowego Uruchom jako administrator. Ja w siódemce teoretycznie też działam jako admin, ale ze względów bezpieczeństwa i tak większość programów nie jest uruchamiana “jako admin”.

Jak to nie pomoże, spróbuj stworzyć nowe konto admina. A w ostateczności (!) - reinstalacja.

Wyłączyłem UAC, więc wszystko uruchamiane jest z poziomu admina.

Problem z dostępem do rejestru już niejednokrotnie był poruszany na forum.

Podaj logi z OTL, GMER, System Repair Engineer. Logi wklejasz tutaj lub tutaj, w poście dajesz linki.

Proszę, oto logi:

http://wklej.org/id/211860/ - Extras.txt

http://wklej.org/id/211861/ - gmer.txt

http://wklej.org/id/211864/ - OTL.txt

http://wklej.org/id/211865/ - SREngLog.txt

Dorzucam jeszcze zrzut z instalatora Office 07 - bladinstalatora.th.png

Dodane 21.11.2009 (So) 17:07

Dodam, że przed chwilą instalacja sterownika aparatu zakończyła się niepowodzeniem, więc proszę o szybkie sprawdzenie logów.