Odnosnie 2 systemow

Mam dwa dyski na jednym zianstalowany WinXP na drugim zamierzam RH9 linuxa no ale przed instalacja zeby wszystko utrzymac w porzadku zawsze odlaczam dysk z Winwosem na czas instalacji a potem do doczepiam i mam pytanie czy po takiej opcji programik LILO (wybieracz systemu) bedzie widzial Windowsa XP irh9 do wyboru.

A powiedzcie czy wlasnie taka opcja ze mam dwa systemu na oddzielnych dyskach to duzo lepiej niz na jednym czy nie ma roznicy?

Można kombinować tak jak to robisz, ale po co? Myslę, że prościej byłoby zainstalować te dwa systemu na jednym dysku. Nie piszesz jaką pojemnosć mają te dwa dyski. Proponuję podzielić większy na partycje (ilość partycji uzależnij od pojemnosci tego dysku). Na pierwszej © zainstaluj Linuxa, a potem przystąp do instalcji XP (proponuję partycję D). Nie mam doświadczenia z Linuxem, ale XP jest na tyle “inteligentnym” systemem, że wykryje, iż na partycji C jest juz zainstalowany system. Więc, zapyta Cię na jakiej ma się zainstalować. Sama instalacja … prosta jak drut. Wymagania? Umiejętność czytania w języku polskim! hehehe! Jeszcze jedno. WinXP automatycznie instaluje Boot menagera (też w języku polskim). Czyli przed załadowaniem systemu pokaże Ci się (z poziomu BIOSU) prośba o wybór systemu (Linux lub Windows XP). Jeżeli nie dokonasz wyboru (strzałkami) boot menager załaduje pierwszy system z listy (będzie to Win XP). Oto i cała filozofia! Nie baw się chłopie w jakieś odłączanie dysków bo to na zdrowie nie wyjdzie ani Tobie ani twojemu komputerowi. hehehe!

Z pozdrowieniami dla wszystkich tu zaglądajacych!

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

TRON

PS: Osobiście mam zainstalowane dwa systemy na jednym dysku(Windows XP i Windows 98 SE) i chwalę sobie. Taka “sztuczka” rozwiązuje wiele moich problemów (nie tylko z oprogramowaniem ale i ze sprzętem)

Nie powinno się instalować dwóch systemów na jednym dysku,no chyba,że dysk podzielomy jest na partycje i instalujesz systemy na osobnych partycjach.