Odtwarzacz w delphi - wyświetla filmy za szybko

witam!

Jestem bardzo początkujący w tym temacie. Napisałem bardzo prosty odtwarzacz multimedialny w delphi. Niestety filmy wyświetla mi w przyspieszonym tempie. Ktoś wie jak ten problem rozwiązać?

pozdrawiam!

Nie uwzględniasz czasu odstępów poszczególnymi klatkami, musisz to uwzględnić i powinno działać :wink:

a możesz mi podpowiedzieć jak to zrobić? znam dopiero podstawy i nie bardzo sam sobie radze jeszcze…

Musisz znać czas pomiędzy poszczególnymi klatkami. Jeśli go znasz to musisz poczekać tyle czasu ile powinieneś(Sleep na początek powinien wystarczyć, ale można to lepiej zrobić) i dopiero wtedy odrysować tą klatkę. Nie widzę tu większej filozofii.

wybacz ale ja na prawde jestem bardzo początkujący i wciąż nie rozumiem o czym mówisz… :frowning: jeśli to nie problem to czy mógłbyś umieścić ten niezbędny kawałek kodu?

p.s. jak mam sprawdzić czas pomiędzy klatkami?

Ten czas musisz wczytać z pliku w którym jest dany film.

Nie podam Ci kawałka kodu, bo nie od tego tu jestem. Podałem rozwiązanie problemu.

Tylko że to nie rowiązuje mojego problemu… :confused: nie proszę o cały program tylko o kazwałek kodu na który jeszcze jestem za słaby w tym temacie… niestety nie każdy problem rozwiąże google.pl Od tego jest chyba forum właśnie…

http://pvdtools.sourceforge.net/aviformat.txt

Dokumentacja formatu AVI, jest tam wzmianka o czasie pomiędzy klatkami.