Odtwarzanie filmow na stronach internetowych


(Michal Wisnia) #1

Witajcie!

Od niedawna mam taki problem.

Wezmy na przyklad YouTube.

Wybieram sobie filmik do ogladania. Strona laduje sie normalnie i w ogole wszystko wydaje sie ok.

Ale przycisk play nie zmienia sie na pause. Film nie startuje.

Posiadam gadzety na pulpicie i widze ze film jest pobierany.

Dopiero kiedy zbuforuje sie w calosci startuje.

Uzywam FF 3.5.5. Ten sam problem wystepuje w IE.

System to Win 7 RC.

Poradzcie cos.

Pozdrawiam

Michal


(Kedaa) #2

A nie masz czasem Kasperskiego zainstalowanego ?


(Breitner) #3

A co on ma wspólnego, ja mam KISa 2010 i nie mam takich objawów.


(BejDżej) #4

Niekoniecznie u wszystkich problem ten jest... Ale właśnie najczęściej blokuję tą usługę Kaspersky lub inny Firefall.


(Chillout) #5

Wyłącz po kolei programy zabezpieczające i sprawdź.


(Michal Wisnia) #6

wylaczylem kaspersky'ego, zaczlo dzialac

a teraz kaspersky jest wlaczony normalnie i tez dziala

takze naprawilo sie. wiec trzeba wylaczyc kaspersky'ego i go wlaczyc. a w miedzyczasie odtworzyc cos na youtube.

u mnie dziala

pozdro

i dzieki za pomoc


(Kedaa) #7

U mnie był ten problem i Kaspersky był przyczyną ale po wyłączeniu u włączeniu go( trzeba było resa zrobić bo nie włączał się dobrze) problem zniknął : P


(Sebos99) #8

Ja tylko dodam, że w sytuacji, gdzie na youtube jest taki problem nie można również pobrać żadnego pliku. Cały czas jakby skanuje plik przed pobraniem i czekać można w nieskończoność.

Dziwny to błąd Kasperskyego, bo pomaga tylko restart systemu. Gdy się wyłączy sam program to po ponownym uruchomieniu pakiet działa, ale wszystkie jego usługi są zatrzymane, bez możliwości włączenia.

Problem w Rosji na pewno znany i powinni to niedługo naprawić.


(Kedaa) #9

sebos_krk

No nie wiem czy go tak szybko naprawią bo u mnie ten problem występuje od KISa 7 : )