Odzyskanie klucza produktu - Vista

Witam serdecznie.

Posiadam laptopa TOSHIBA Satellite A300, próbuję odzyskać klucz produktu systemu Vista. - dodam że system nie ładuje się normalnie, ani w trybie awaryjnym.

Naklejka od spodu jest nieczytelna, a płytki recovery wstają i pokazują błąd “dysku”, co powoduje że stoi praktycznie przy wyborze języka

z tego co widzę, partycja recovery jest nie czytelna, lub została usunięta.

Odpaliłem program Hirens boot 14, z myślą że pokaże mi istniejący klucz produktu, która wyciąga z rejestru, ale niestety wyświetla klucz całkowicie nie podobny do tego co jest choć trochę widoczny na naklejce od spodu. (Nie mam żadnej pewności, że ktoś nie zainstalował systemu na “nie oryginalnym kluczu”) - ale chciałbym to sprawdzić, i jeśli uda mi się postawić jednak na prawidłowym kluczu.

O dane się nie martwię ponieważ zostały przegrane.

Pzdr.

Hirens wyświetla prawidłowy klucz produktu - z takim otrzymałeś nowego notebooka i różni się on od tego z naklejki COA.

Jeśli uszkodziłeś naklejkę COA nie zapisując sobie gdzieś tego klucza to nie ma już szans na jego odzyskanie.

Pozostaje Ci sprawdzenie kondycji dysku i jego ewentualna wymiana na sprawny egzemplarz jeśli okaże się uszkodzony oraz przywrócenie systemu z płytek recovery - wtedy odzyskany system będzie w pełni legalny.

:roll:

A samemu poszukać nie łaska?

uszkodzone-recovery-disk-jak-odzyskac-system-t497952.html

tu też trochę info o kluczach i o tym dlaczego są różne na naklejce i w systemie:

klucz-produktu-t459678.html

A to znalazłem do ok. 30 sekundach szukani w Google:

http://answers.microsoft.com/pl-pl/wind … df3b260631

Skontaktuj się z producentem komputera - jeśli system dostarczony był razem z komputerem. W przypadku problemów zadzwoń do Centrum Pomocy Technicznej Microsoft, tel: 0 801 802 000, +48 22 594 1999. Być może jest możliwość wygenerowania nowego klucza produktu.

lub

http://www.hotfix.pl/odzyskiwanie-klucz … 7-a276.htm