Odzyskiwanie hasła w modemie Cisco EPC3925

(Cinu77) #1

Witam, zmieniłem kiedyś login i hasło do modemu Cisco EPC3925 i niestety zapomniałem jak one brzmiały, czy jest jakaś możliwość ich zmiany? Szukałem w internecie ale niestety nie trafiłem na nic co by mi pomogło

(Dimatheus) #2

Hej,

Oczywiście, poprzez resetowanie ustawień modemu do ustawień fabrycznych. Wciskasz przycisk reset na tylnej obudowie urządzenia i przytrzymujesz przez minimum 10 sekund. Niestety takie zresetowanie urządzenia może spowodować, że nie połączysz się z siecią operatora, bo zresetowane zostaną także ustawienia modemu kablowego.

Pozdrawiam,

Dimatheus

(Cinu77) #3

próbowałem już i straciłem możliwość oglądania telewizji przez internet(vectra) ale do modemu nadal nie mogę się dostać

(Dimatheus) #4

Hej,

Ale na pewno wcisnąłeś przycisk przez minimum 10 sekund. Krótsze przytrzymanie powoduje tylko ponowne uruchomienie urządzenia.

Pozdrawiam,

Dimatheus

(Cinu77) #5

tak, nie jestem laikiem, po prostu nie spotkałem się nigdy z takim problemem, a naprawdę nie mam ochoty dzwonić do vectry/jechać do nich, więc postanowiłem poszukać innego rozwiązania

(Dimatheus) #6

Hej,

Niestety ciężko będzie znaleźć inne rozwiązanie. Można by spróbować wgrania na nowo softu do urządzenia, ale znając życie ciężko będzie takowe z sieci pobrać, a po jego wgraniu nie ma pewności, czy urządzenie nadal będzie chciało działać z usługą dostępu do sieci z Vectry.

Swoją drogą jakich haseł i nazw użytkowników próbowałeś po resecie urządzenia?

Pozdrawiam,

Dimatheus

(Cinu77) #7

pustą nazwę użytkownika, a w pozycji hasło wpisać admin ;

jako nazwę użytkownika i hasło wpisać admin ;

pozostawić puste nazwę użytkownika i hasło;

jako nazwę użytkownika podać admin , a w pozycji hasło wpisać password.

Czytałem w internecie o jakimś sposobie poprzez emulator terminala, ale o tym zupełnie nie mam pojęcia, niestety w szkole uczą nas tylko pracować z symulatorami cisco :frowning:

(Dimatheus) #8

Hej,