Odzyskiwanie hasła w modemie Cisco EPC3925

Witam, zmieniłem kiedyś login i hasło do modemu Cisco EPC3925 i niestety zapomniałem jak one brzmiały, czy jest jakaś możliwość ich zmiany? Szukałem w internecie ale niestety nie trafiłem na nic co by mi pomogło

Hej,

Oczywiście, poprzez resetowanie ustawień modemu do ustawień fabrycznych. Wciskasz przycisk reset na tylnej obudowie urządzenia i przytrzymujesz przez minimum 10 sekund. Niestety takie zresetowanie urządzenia może spowodować, że nie połączysz się z siecią operatora, bo zresetowane zostaną także ustawienia modemu kablowego.

Pozdrawiam,

Dimatheus

próbowałem już i straciłem możliwość oglądania telewizji przez internet(vectra) ale do modemu nadal nie mogę się dostać

Hej,

 

Ale na pewno wcisnąłeś przycisk przez minimum 10 sekund. Krótsze przytrzymanie powoduje tylko ponowne uruchomienie urządzenia.

 

Pozdrawiam,

Dimatheus

tak, nie jestem laikiem, po prostu nie spotkałem się nigdy z takim problemem, a naprawdę nie mam ochoty dzwonić do vectry/jechać do nich, więc postanowiłem poszukać innego rozwiązania

Hej,

Niestety ciężko będzie znaleźć inne rozwiązanie. Można by spróbować wgrania na nowo softu do urządzenia, ale znając życie ciężko będzie takowe z sieci pobrać, a po jego wgraniu nie ma pewności, czy urządzenie nadal będzie chciało działać z usługą dostępu do sieci z Vectry.

Swoją drogą jakich haseł i nazw użytkowników próbowałeś po resecie urządzenia?

Pozdrawiam,

Dimatheus

pustą nazwę użytkownika, a w pozycji hasło wpisać admin ;

jako nazwę użytkownika i hasło wpisać admin ;

pozostawić puste nazwę użytkownika i hasło;

jako nazwę użytkownika podać admin , a w pozycji hasło wpisać password.

 

Czytałem w internecie o jakimś sposobie poprzez emulator terminala, ale o tym zupełnie nie mam pojęcia, niestety w szkole uczą nas tylko pracować z symulatorami cisco :frowning:

Hej,

Spróbuj jeszcze kombinacji z hasłami 0000 lub 1234.

Pozdrawiam,

Dimatheus

niestety nadal nie mogę się zalogować