Zakupiłem Pakiet Office 2007 dla użytkowników domowych.
Mam takie pytanie:
Aktualnie jest on zainstalowany na trzech domowych komputerach, zgodnie z licencją i oczywiście aktywowany.
Jeżeli teraz chciałbym zmienić któryś z komputerów i kupić nowy, to czy po zainstalowaniu Pakietu na nowym komputerze, nie wyskoczy mi informacja przy próbie aktywacji, że Pakiet był już aktywowany 3 razy.
(Oczywiście z jednego starego komputera Office byłby wtedy usunięty)
Office dla użytowników domowych to nie koniecznie jest BOX. Ja wiem, że jest pudełko i takie tam, ale ja bym zadzwonił dla pewności do MS co o tym sądzą - przede wszystkim musisz powiedzieć, że jednego ze starych komputerów się pozbyłeś = nie masz go i nie ma tam zainstalowanego Office’a
Jeżeli chodzi o ten pakiet za 199 zł (wcześniej za ok. 400), to jest to wersja BOX, czyli bez problemu można zainstalować go na kolejnym komputerze, jeżeli wcześniej odinstalowaliśmy go z jednego z poprzednich.
A ja mam właśnie taki problem mam legalna wersje Office 2007 Home, zainstalowana na 3-ch komputerach domowych. Problem powstał gdy zmieniłem kompa, w dodatku czesci byly walniete (MB i GFX) wiec wrocil na gwarancje… W serwisie wymienili mi na inne porownywalne modele innych porducentów… no ale inne… teraz jak postawilem Win XP Office nie dziala… nie chce sie aktywowac bo przekroczylem limit aktywacji 0_o.
Tylko fajnie bo tych PC nie mam juz fizycznie zarowno tego co wrocil na gwarancje ( bo wymienili mi na inne podzespoly j.w.) i tego starego bo sprzedalem na czesci… wiec jestem zly… noi kaszana… pozostaje zadzwonić do MS… ciekawe co mi powiedza teraz. Ktoś już to przerabiał?