Office 2007 - wysyłanie ustawień na inne konto

Siemka. Mam pytanie: czy da rade “wysłać” (np. skopiować folder) wszystkie ustawienia office 2007 całego pakietu na inne konto w sytemie XP Professional? Jeżeli tak to proszę o instrukcje…

a jaki to był folder w XP? to może się coś znajdzie w Viście :slight_smile:

No w XP niektore programy ustawienia maja zapisane w C:/Documents and Settings/Uzytkownik/Dane aplikacji/. A mi chodziło gdzie office 2007 ma miejsce w ktorym zapisuje ustawienia np. autokorekty. Wiecie gdzie?

W Office 2003/XP było coś takiego jak Kreator zapisywania ustawień pakietu Microsoft Office , który można było znaleźć w Narzędziach Office (w menu Start). Niestety w Office 2007 nie ma czegoś podobnego :frowning: A szkoda. Nie rozumiem, dlaczego usuwają tak przydatne funkcje (tak samo jak zlikwidowali Pasek skrótów Office od wersji 2003)…

Jeśli istnieje jednak jakiś prosty sposób na skopiowanie ustawień w Office 2007 to sam go chętnie poznam.

v Viście zobacz

xxxx-twoja nazwa użytkownika

A po co w Office 2007 mieli tworzyć kreator odzyskiwania ustawień. Pakiet ten opiera sie na nowej technologii, która mi osobiście przypadła do gustu. Wszystkie najważniejsze opcje są na wierzchu, nie trzeba szukać ich w paskach narzędziowych. Jedyne nasze ustawienie to dodawanie do wstążki skrótów. Wystarczy znaleźć folder

C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Office

skopiowac na inny komputer katalog Office, który zajmuje niecałe 8KB i wszystko gra.

Dziękuje za uwage. Pozdro.