Office 2007

Czołem !
Na starym komputerze z Windows XP mam pakiet Office 2007. Teraz kupiłem sobie nowy komputer z Windows 10 i przekopiowałem plik z pakietem Office na nowy komputer używając pendrive. Niestety Word 2007 i Powerpoint nie chcą chodzić. Jakiś pomysł ?

Kupić nowego Offica, ew. pobrac darmowy Open Office.

Open ofiice już mam, ale nie wszystkie dawne prezentacje chcą na tym chodzić. Kupno nowego to ostateczność.

Samo przeniesienie oprogramowania nic ci nie da. Nie posiadasz instalki / płyty CD/DVD z tym Office?

W ciągu wszystkich tych przeprowadzek gdzieś poginęły rozmaite płyty. Ja są potrzebne to ich nie ma.

Openoffice to stary, praktycznie nierozwijany dziad :wink: Jeśli już to LibreOffice.
Do przeglądania prezentacji pobierz sobie PowerPoint viewer od Microsoft, nie potrzebujesz całego pakietu do tego.
Jako alternatywę dla mso możesz rozważyć również WPS office, co prawda nie jest to rozwiązanie OpenSource, ale chyba najbardziej kompatybilne z darmowych.

Na starym XP uruchom: https://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html (odzyskasz klucz instalacyjny).

Dzięki, udało się odzyskać klucz i inne dane. Co dalej zrobić , by na nowym kompie ruszył Office 2007.

Udało się.