Office 2010- brak aktualizacji w Windows Update

Witam.

Zainstalowałem przed chwilą Office 2010. Po włączeniu programu pojawiło mi się okno wyboru aktualizacji i wybrał zalecane ustawienie, ale mimo tego nie pojawiają mi się aktualizacje w Windows Update dla pakietu Office. Podczas wyboru ustawień aktualizacji, aplikacja Windows Update instalowała jakieś inne aktualizację, więc może dlatego zmiany nie zostały wprowadzone.

Proszę o pomoc.

Spróbuj je zainstalować podczas zamykania systemu, to znaczy by podczas zamykania systemu samoczynnie się instalowały.

Zmień ustawienie usługi Windows Update o dodatkowe (inne) programy Microsoftu.

Nie mogę tak zrobić, nie mam ich w ogóle w Windows Update.

Dodane 11.08.2012 (So) 16:42

Nie mam właśnie tej opcji w ustawieniach.

Dodane 11.08.2012 (So) 16:43

Spoko :wink: Z Libre Office korzystam w Ubuntu :wink:

Dodane 11.08.2012 (So) 21:47

Można powiedzieć, ze temat do zamknięcia, ponieważ po zainstalowaniu wtyczki Silverlight, która też korzysta z Windows Update pokazała mi się opcja pozwalająca włączyć aktualizacje innych produktów od Microsoft.

Czekam na propozycję rozwiązania problemu bez potrzeby instalacji inny produktów od Microsoftu wykorzystujących Windows Update.

:arrow: Pobierasz ten plik cmd i uruchamiasz go jako administrator. W ten sposób zresetujesz wszystkie ustawienia usługi Windows Update.

:arrow: Wchodzisz na tę stronę poprzez Internet Explorer i instalujesz dodatek do Windows Update.

:arrow: Ręcznie wyszukujesz aktualizacje.

A może łatwiejsza metoda? Tak, aby móc jeszcze raz wybrać ustawienia Office dotyczące jego aktualizacji?

reinstall office ??

Szukałem i nic nie znalazłem, więc chyba tylko reinstall.

Nie, reinstall Office tylko poszukaj kontrolki ActivX do włączenia Windows Update dla innych produktów Microsoft.

http://www.poradykomputerowe.pl/porady- … cjami.html