Chciałbym dowiedzieć się jak można zapisać wszystkie dane z Office Outlook 2007. Potrzebuję to zrobic, bo muszę zrobic formatowanie dysku twardego i po ponownym zainstalowaniu windows nie chcę na nowo wprowadzać danych do OO (adresy, kalendarz itp.)
Nie korzystałem z Outlooka i nie wiem czy jest jakaś opcja eksportowania ustawień więc spróbuj w inny sposób.
Włącz opcję pokazywania ukrytych plików i folderów.
Start => Uruchom => %Userprofile%\
Znajdziesz tam foldery : Ustawienia lokalne i Dane aplikacji. W nich znajdziesz kolejne foldery programów. Wśród nich powinien być folder Outlooka.
Najpierw wytnij je w inne miejsce i zobacz czy ustawienia Outlooka skasują się. Jeśli tak, przywróć pliki i zobacz, czy ustawienia są na swoim miejscu.
Jeśli zadziała, możesz robić formata, następnie wkleić dane pliki na swoje miejsce i gotowe.