Ogólne problemy z komputerem

Witam!

Od niedawna mam pewne problemy z komputerkiem…

Są to problemy takie jak np. :

  • wieszanie się kompa

  • mulący internet

  • niektóre programy odmawiają posłuszeństwa

Nie znam się za bardzo na komputerach więc zwracam się do Was (osób kompetentnych ) z prośbą o pomoc. Z tego co wyczytałem w innych tematach to na początek muszę wkleić loga z HiJackThis i poniżej jest to co mi wyszło (mam nadzieję, że jak na razie robię wszystko ok :))

Co mam zrobić dalej? :frowning: Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam:D

Usuń folder na czerwono w trybie awaryjnym, a wpis w HJT.

Po wykonaniu w/w daj log z ComboFix

Bardzo proszę o rozszeżoną wersje teog co mam zrobić :frowning: W jaki sposób właczyć tryb awarujny?

Pozdrawiam i dziękuję że w ogóle ktoś się tym zainteresował :mrgreen:

Przy uruchamianiu kompa wciskasz F8

Potem wchodzisz do Program Files, lokalizujesz folder Save i usuwasz go. :slight_smile: Wpis wywalasz w HJT.

wpis wywalam w hjt tez w trybie awaryjnym??

Tak

Zfixowałem wpis i mam loga:

Już jest Ok, czy problemy, o których wspomniałeś w pierwszym poście już nie występują?

Drobna kosmetyka:

Jeśli QuickTime&Real nie są Ci bardzo potrzebne to zastąp je Quick&Real Alternative.

Start => uruchom => msconfig => zakładka Uruchamianie => możesz odznaczyć w/w wpis.

W opcjach komunikatora możesz wyłączyć uruchamianie przy starcie systemu jeśli nie jest Ci potrzebne.

Start => programy => autostart => kasacja z prawokliku.

Jeśli nie używasz Messenger’a to go usuń: start => uruchom => wpisz polecenie:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Dodatkowo przejrzyj XP - Optymalizacja, odchudzanie dla trochę bardziej zaawansowanych. Lub Optymalizacja i odchudzanie Windowsa XP dla trochę mniej zaawansowanych.

jak na razie nie ma żadnych problemów.

Drobna kosmetyka (sfixować to znów safeboot?)

Skasowane już z autostartu.