Powiem tak: włączam komputer dzisiaj okolo 15.00, a tu mi się pokazuje, że aplikacją BDIS 2009 (mój skrót od BitDe…) nie odpowiada. Pokazuje, że dokładnie jest coś nie tak z plikiem vsserv.exe. Prosi o zrestartowanie kompa. Restartuję raz, drugi, trzeci i cały czas to samo. Co mam zrobić? Czy to minie? Czy mam jakieś wirusy? Aktualnie skanuję programem Dr.WebCureIt!. Mogę ewentualnie podać logi z HJ i Combo Fix’a. Proszę o fachową poradę, bo pomoc techniczną od BDIS 2009 zostawiam jako ostatnią deskę ratunku.
Witam sprubuj odinstalować przeczysc rejestr i od nowa zainstalowac po winno pomóc
najpierw odinstaluj tym nawet jak już go odinstalowałeś
http://www.bitdefender.com/files/Knowle … l_Tool.exe
a tu masz ostatnią polską wersje z grudnia