Okropna grafika w Dead Island

Witam!

Mam problem z grafiką w Dead Island, a mianowicie wygląda ona mniej więcej tak

2013-08-01_00001_jpg_300x300_q85.jpg

Nie pomagają zmiany ustawień grafiki w grze. Generalnie nie wiem co mam z tym robić.

Specyfikacja mojego komputera:

Procesor: AMD Phenom II X4 965 Black Edit /3.4GHz, 125W, BOX, AM3/

Płyta główna: AsRock 970 Extreme3 /AMD 970GX, AM3+/

RAM: A-Data 8GB (2x4GB) 1600MHz CL9 Gaming v2.0 XPG

Dysk twardy: Seagate 1 TB 7200rpm

Grafika: Sapphire Radeon HD7850 2GB DDR5 /256bit/

Zasilacz: OCZ StealthXStream2 500W

System Windows 8 Pro PL

Sterowniki od karty graficznej przed chwilą zaktualizowane, wersja 13.4. Grę posiadam oczywiście oryginalną na steam

Hej,

:arrow: A nie masz w ustawieniach zaznaczonej 16-bitowej głębi kolorów - bo trochę tak to wygląda…

Przeniesione z działu Hardware, Sterowniki.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Dzięki za odpowiedź.

Karta graficzna działa totalnie w trybie 32bitów (1920 na 1080, True Color (32bity) , 60Hz).

W samej grze nie mam opcji zmiany, a przechodzenie do windowed mode i granie z “pulpitu” nie daje żadnych rezultatów.

Dodam, że w innych grach nie mam takiego problemu.

Hej,

Spróbuj zmienić ustawienia zgodnie z tym wpisem - głównie chodzi o 32-bitowe bitmapy.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Jeśli chodziło o zmienienie wartości BPP(24) na 32, dodaniu wpisu PostProcess(“Normal”) i zmienienie atrybutu na tylko do odczytu, to niestety nie dało to rezultatu :frowning:

Hej,

Czy po uruchomieniu gry i jej wyłączeniu, te wartości w pliku pozostały niezmienione?

:arrow: Czy w panelu ustawień graficznych - Catalyst Core Center - nie masz możliwości zdefiniowanie ustawień graficznych dla konkretnych aplikacji?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Nie, wartości po uruchomieniu gry się nie zmieniają.

W AMD VISION Engine Control Center mogę zdefiniować jedynie takie wartości, jednakże nie daje to żadnego rezultatu :evil:

dead_island_chuj_PNG_300x300_q85.jpg

Hej,

A próbowałeś przekopiować całe ustawienia zgodnie z tym, co było w poradzie z linka? Wpisz poniższe - jedynie zmień rozdzielczość na taką, jakiej używasz.

Resolution(1440,900)

Monitor(0)

BPP(32)

FSAA(16)

TexBPP(32)

TextureQuality("High")

Filtering("AnisotropicTrilinear")

Fullscreen()


VSync()

Shadows("High")

ShadowMapSize(4096)

SpotShadowMapSize(4096)

Lightmaps()

GammaFloat(1.00)

MaxRefresh(60)

MaterialQuality(0)

FXQuality(3)

FXFadeLevel(0)

WaterQuality(0)

GrassQuality(0)

EnvQuality("FullDynamic")

ShaderPath(5) 

PostProcess("Normal")

DisplayDeviceType(0,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000)

Pozdrawiam,

Dimatheus

Poradziłem już sobie sam z problemem. Wystarczyło… zmienić gammę.

Dziękuję wszystkim za pomoc :slight_smile: