Omiga Plus - problem z usunięciem


(Haja001) #1

Witam!

Korzystałem z asystenta pobierania i gratis dostałem Omige plus oraz Search Protection. AdwCleaner chyba poradził sobie z Search Protection bo go nie widze, ale może być inaczej. Bynajmniej Omiga dalej odpala sie jako strona startowa mimo iż odinstalowałem ją i usunąłem z przycisków strony startowej i zarządzania wyszukiwarkami.

 

Moja wyszukiwarka to Chrome a system Windows 8.1

Skanowanie FRST nie kończy się, próbowałem kilka razy lecz staje podczas Listing installed programs..

 

 

 

 

Addition: http://wklej.org/id/1596080/

 

FRST: http://wklej.org/id/1596088/


(Atis) #2

Po prawej stronie są linki bezpośrednie, a dla zalogowanych asystent jest wyłączony.

Poza tym producenci samodzielnie dodają do instalatorów adware, więc nie korzystanie z asystenta nie rozwiązuje problemu. Podczas instalacji należy czytać i nie wyrażać zgody na instalację adware.

Przykład:

http://wstaw.org/m/2015/01/14/2015-01-14_110341.png

http://wstaw.org/m/2014/11/30/2014-11-30_154332.png

http://wstaw.org/m/2014/11/30/2014-11-30_160235.png

Pokaż całe logi. Przeskanuj w trybie awaryjnym:

http://forum.dobreprogramy.pl/temat/434609-tryb-awaryjny-w-windows-8/


(Haja001) #3

Tak u mnie wygląda cały log Addition. Może wynika to z tego iż FRST nie kończy skanu. aktualnie skanuje od ponad godziny, i tak za każdym razem. Może coś jest nie tak z tym programem? Pobrałem wersje 64 bit. więc chyba dobrą.


(Atis) #4

Przecież napisałem, że masz spróbować w awaryjnym.


(Haja001) #5

Wybacz, nie doczytałem.

Włączenie trybu awaryjnego (bez sieci) nic nie dało. Skan trwał 20 minut utknął w tym samym miejscu. Program niby działa dalej, zielony pasek pokazuje ze skanuje ale efektów brak.


(Haja001) #6

Winda, mi pomógł film na youtube. Z tego co na nim widziałem w sprawie Mozilli pomaga przejście w tryb awaryjny usunięcie całej historii i reset przeglądarki. Nie wiem czy nie jest to chwilowe więc dalej liczę na Atisa.


(Atis) #7

Skoro zresetowałeś przeglądarkę to już nie ma czego usuwać.

Prawdopodobnie nowa wersja FRST ma jakiś błąd, bo podobny problem mają inni użytkownicy.

Resetowanie ustawień przeglądarki Chrome

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [mcui_exe] => "C:\Program Files\McAfee.com\Agent\mcagent.exe" /runkey
HKU\S-1-5-21-1322446370-1464676179-215169363-1002\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\Ewelina\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4489472 2013-06-05] (Akamai Technologies, Inc.)
HKU\S-1-5-21-1322446370-1464676179-215169363-1002\...\Policies\Explorer: [] 
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1322446370-1464676179-215169363-1002 -> {06A5DF23-29C3-45CC-ACDE-8A3B9108C26F} URL = 
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Haja001) #8

Zrobione.

 

Fixlog: http://wklej.org/id/1596684/

FRST http://wklej.org/id/1596688/


(Atis) #9

Skasuj folder C:\FRST

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish