OneDrive nie działa jak powinien w Windows 8.1


(tomsdb) #1

Windows 8.1 - zainstalowane wszystkie aktualizacje. Doinstalowany też MS Office 2013 Standard i wszystkie aktualizacje. Aplikacja OneDrive widzi wszystkie pliki, ale nie można ich zsynchronizować tak, aby były dostępne w trybie offline. Windows został zainstalowany na czysty dysk. Zainstalowany też Norton 360 premium. Ikona OneDrive też nie jest dostępna w zasobniku systemowym. Kiedy chcę ją uwidocznić pojawia się komunikat, że nie jest teraz aktywna.

Jakieś pomysły? Będę wdzięczny.


(funbooster) #2

Daruj sobie ich wbudowanego klienta. Ciągle jakiś problem z nim miałem. Używam SyncDriver i jak dotąd żadnych problemów związanych z użytkowaniem, polecam :wink:


(Leoncio) #3

Nie pamiętam jak to jest z One Drive ale w aplikacji desktopowej w ustawieniach tam można zaznaczyć które pliki maja być dostępne offine.


(tomsdb) #4

No właśnie, problem w tym, że to właśnie nie działa. Nie miałem wcześniej takich problemów. Na tablecie z Windows 8.1 wszystko jest ok.

Opis błędu z dziennika Windows:


(Miszkurka2000) #5

A masz na dysku wystarczającą ilość miejsca aby synchronizować wszystkie pliki?


(tomsdb) #6

Tak.

I jeszcze taki komunikat z logów systemowych:

Nazwa aplikacji powodującej błąd: skydrive.exe, wersja: 6.3.9600.17484, sygnatura czasowa: 0x545d76bd
Nazwa modułu powodującego błąd: ntdll.dll, wersja: 6.3.9600.17668, sygnatura czasowa: 0x54c850f5
Kod wyjątku: 0xc000012f
Przesunięcie błędu: 0x00000000000ec500
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x4c
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d0613f89d05f6f
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Windows\System32\skydrive.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll
Identyfikator raportu: c78411e0-cd32-11e4-8260-e89d8712242e
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: 
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:

No i skończyło się na odświeżeniu systemu i przeinstalowaniu wszystkich aplikacji od nowa. Trudno.