OneDrive w Windows 8.1 Pro


(Kowalczyk Wiktor) #1

Witam wszystkich!

Mój problem polega na tym, iż po update systemu Windows 8 do Windows 8.1 Update 1 na komputerze słuzbowym mój OneDrive w firmie przestał synchronizować pliki. Na komputerze domowym, na którym również posiadam Windows 8.1 wszystko działa bez problemu jednak po aktualizacji komputera w pracy oraz połaczeniu mojego prywatnego konta Microsoft z moim kontem domenowym w firmie pojawił się w/w problem. Czym to może być spowodowane. Dodam, że przed update'm tego problemu nie miałem... IT w firmie nie jest w stanie mi pomóc :confused: Pomożecie?

PS. Dodam, że OneNote przy pomocy OneDrive synchronizuje OK, OneDrive na komputerze w pracy pokazuje, że wszystkie pliki są aktualne, jednak bardzo to odbiega od stanu faktycznego na serwerze Microsoft. Przez IE moge zalogować się jednak to nie to samo co z pozycji exploratora.


(Agatonster) #2

Spaz

 

 

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

 

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/troubleshoot-sync-problems#