Opcja "Wyslij do" w MS Office

Witam

Po przeinstalowaniu systemu uciekła mi z Offica opcja „wyślij do” – „adresat wiadomości”. W ustawieniach wszystko jest pozaznaczane i niestety nie dział, przyznam, ze często – gęsto uzuwam tej opcji a teraz muszę pliki zapisywć na dysk i dopiero potem wysyłam.

Dzieki za ewentualną pomoc :slight_smile:

sprawdzo to:

Wszystko ładnie i pieknie, ale mnie nie chodzi o opcję “wyślij do” w windzie (bo ta działa OK), wszystko rozbija się w pakiecie Offica. w menu PLIK, zakładka WYŚLIJ DO… i tam mamy drukarki, fax i adresat poczty - własnie o tego adresata chodzi - NIE DZIAŁA (ikonka szara jak mysz), aby było śmieszniej w Wordzie i Excelu nie działa natomiast w PowerPoincie działa i mozna wysyłać bezpośrednio z programu

Dziwny jest ten świat :wink:

Panel sterowania=>> Dodoaj/Usuń programy=>> Microsoft Office następnie zmień gdzie wyskoczy Ci okno napraw

robiłem już to - cholirka nie zadziałało, ale co ciekawe (bo to chodzi o kompa w pracy) moim informatycy rozkładają ręce robią :o oczy i nic, koleżanka, której też stawiali system od nowa ma te same problemy, więc wydaje mi się że jest to jakiś “czeski” błąd :wink:

… a diabeł tkwi w szczegółach :wink:

sprawdz czy nie masz syfu:

skaner MKS On Line

Spybot Search & Destroy

CWShredder

Ad-aware SE Personal

HijackThis

start=>> uruchom

sfc /scannow