Cześć. Mam problem z Open Officem. Właśnie się na niego przesiadłem i nie wiele jeszcze o nim wiem. Problem dotyczy sprawdzania tekstu pod względem poprawności ortograficznej. Z strony producenta ściągnąłem jakiś słownik, który miał mi to zapewnić. W “Writer” wybrałem
Narzędzia->Menedżer pakietów
i dodałem ów pakiet do “Moje pakiety”. Uruchomiłem jeszcze raz “writer” i napisałem kilka słów błędnie, aby sprawdzić, czy coś mi poprawi (w tym celu nacisnołem ikonkę z “abc” podkreślonym na czerwono). I nic. Jednynie co mi poprawił to, że pierwszy wyraz musi się zaczynać od dużej litery, a tak pozatem nic.
Jak sobie z tym problemem poradzić. Jak zrobić, aby Open Office spraw-dzał napisany przeze mnie tekst. Ja zrobić, aby robił to automatycznie, a jak zrobić, aby robił to tylko wtedy, gdy ja chce (przy bardzo długich dokumentach ciągłe sprawdzanie dokumentu w Wordzie było nieco upierdliwe, więc tam min. wyłączało sie tagi automatyczne i odznaczało opcję sprawdzania w trakcie pisania).
Proszę o pomoc. Adam z Krakowa