OpenOfiice - deinstalacja

Witam! Mam ogromną prośbę o radę jak mam zrobić (krok po kroku - przepraszam, ale jestem nowicjuszem!), aby odinstalować na moim komputerze poprzednią wersję OpenOffice utworzoną -jak się domyślam - przez firmę UX Systems? Ciągle ukazje się informacja, że powinienem odinstalować wersję poprzednią - ale ani ja, ani nikt z moich znajomych nie ma pojęcia jak to zrobić! Wyczerpałem wszystkie możliwości (tak mi się wydaje!) Będę wdzięczny za przyjazne spojrzenie na mój (może nie tylko?) problem i wyczerpującą odpowiedź. Z góry bardzo dziękuję! :frowning:

hmmm

A wejście w panel sterowania => dodaj/usuń programy => znalezieni open office i odinstalowanie go stamtąd nie daje rezultatów ;]?

Nietety nie daje! Od tego zacząłem! Próbowałem wymazywać Norton System Works - także bez rezultatu! Szukałem w edytorze rejestru - nic nie znalazłem. Co jeszcze mogę zrobić???

Czy dobrze zrozumiałem, że przez “dodaj\usuń”, nie możesz odinstalować OpenOffice? A czy podczas próby odinstalowania wyskakuje jakiś komunikat?

Może spróbuj odinstalować programem CCleaner

CCleaner’a jeszcze nie próbowałem. Napiszę o wyniku jego zastosowania.

Przy próbie pozbycia się tego jedynego programu - NIE WYŚWIETLA SIĘ( !!

Złączono Posta : 25.02.2007 (Nie) 22:55

Próbowałem polecany program CCleaner. Wyświetlił się Komunikat Instalatora Windows: “Funkcja, której próbujesz użyć znajduje się w niedostępnym zasobie sieciowym”

I co z tym dalej zrobić???

A może tak: zainstaluj ponownie wersję tą którą masz zainstalowaną i wtedy spróbuj przez dodaj/usuń :slight_smile:

Tak myślałem zrobić, ale to nie ja instalowałem ten program, więc nie mam dysku instalacyjnego. Zaczynam już rozważać konieczność formatowanie dysku C. Ale może ktoś jeszcze podpowie mi inne wyjście? Wszystkim bardzo dziękuję za chęć pomocy!