OpenVPN i brak polskich znaków

Witam,

mam problem z polskimi znakami po zestawieniu połączenia OpenVPN.

 

Problem występuje tylko u nielicznej grupy klientów.(z jednej lokalizacji)

Pozostali klienci łączący się za pomocą OpenVPN do tego samego serwera(z różnych lokalizacji) nie mają tego problemu.

 

Problem ustępuje po rozłączeniu połączenia i wyłączeniu aplikacji, lecz nie w każdym przypadku, czasem wymagane jest ponowne uruchomienie komputera. 

Brak polskich znaków u tych klientów nie jest regułą, aczkolwiek powraca bardzo często. 

Systemy operacyjne tych osób to 2-3 osoby Windows 10, pozostali to Windows 8.1 i Windows 7.

 

Spotkał się ktoś z podobnym problemem?

Sprawdzałem układ klawiatury po zestawieniu połączenia, lecz OpenVPN nie robi żadnej zmiany w systemie układu klawiatury i zawsze jest ustawiony układ [QWERTY] Polski (programistyczny).

 

Rozwiązania tego problemu się nie doszukałem, a nie znajdę tego na obcojęzycznych stronach/forach, ponieważ po co im język Polski ?

 

Potrafi ktoś pomóc?

 

Pozdrawiam i liczę,

że może ktoś nakieruje mnie na rozwiązanie tego.