Witam,
mam problem z polskimi znakami po zestawieniu połączenia OpenVPN.
Problem występuje tylko u nielicznej grupy klientów.(z jednej lokalizacji)
Pozostali klienci łączący się za pomocą OpenVPN do tego samego serwera(z różnych lokalizacji) nie mają tego problemu.
Problem ustępuje po rozłączeniu połączenia i wyłączeniu aplikacji, lecz nie w każdym przypadku, czasem wymagane jest ponowne uruchomienie komputera.
Brak polskich znaków u tych klientów nie jest regułą, aczkolwiek powraca bardzo często.
Systemy operacyjne tych osób to 2-3 osoby Windows 10, pozostali to Windows 8.1 i Windows 7.
Spotkał się ktoś z podobnym problemem?
Sprawdzałem układ klawiatury po zestawieniu połączenia, lecz OpenVPN nie robi żadnej zmiany w systemie układu klawiatury i zawsze jest ustawiony układ [QWERTY] Polski (programistyczny).
Rozwiązania tego problemu się nie doszukałem, a nie znajdę tego na obcojęzycznych stronach/forach, ponieważ po co im język Polski ?
Potrafi ktoś pomóc?
Pozdrawiam i liczę,
że może ktoś nakieruje mnie na rozwiązanie tego.