Opera 9.0 - Problem z uruchomieniem

Witam,

mam problem z przeglądarką Opera, wersja 9.0. Nie mogę jej uruchomić :confused: - kiedy robię dwuklik na ikonce, wybieram z Menu Start czy uruchamiam z polecenia “Uruchom”, nic się nie dzieje. Kiedy uruchamiam Menedżera zadań to widzę, że uruchomiony jest proces “Opera.exe”, ale bez zadania. Jak temu zaradzić? :frowning:

Na sam początek polecam dokładną reinstalację przeglądarki:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=76424

Nie jestem taki głupi :slight_smile: Najpierw naprawiałem, a potem wywaliłem i zainstalowałem od nowa. Ale problem wciąż jest.

A zamknij proces i doczekaj chwilkę.

Wtedy spróbuj uruchomić opere.

I sprawdź czy przypadkiem po uruchomieniu opery ta nie schowała się do traya :wink:

Od razu jak problem wystąpił to sprawdzałem tray. Opery nie ma.

Pierwsza metoda także nie działa :frowning:

Tu masz podobny temat

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=81974&

A zainstaluj w innej lokalizacji :slight_smile:

Może to coś da :slight_smile:

A spróbuję. Na forum Opery znalazłem dwa tematy z podobnym problemem. Jeden dotyczył bety, a w drugim chłopak wyeliminował to usuwając plik download.dat. Zrobiłem to u siebie i zadziałało… Tylko że wywaliło mi to całą konfigurację Opery, wszystkie hasła itp. :frowning: Przywróciłem plik z backupu i spróbuję teraz z tą inną lokalizacją…

EDIT: nie działa.

wyczyść ręcznie kesz przegladarki

Musi być ręcznie? Zrobiłem to zewnętrzną aplikacją (ashampoo Magical Optimizer), potem sprawdziłem folder z keszem i był pusty. Ale to i tak nic nie dało :frowning:

Przeczytałeś temat ,do którego dałem linka ?

Wniosek: winne są pliki w twoim profilu Opery. Możliwe, że pochodzą jeszcze z wersji 8.54 i zostały źle przekonwertowane przez nową wersję Opery.

Wyłącz program, usuń cały swój profil (Start --> Uruchom --> Dane aplikacji --> kasujesz folder Opera ) i uruchom ponownie Operę.

Plik download.dat znajduje się w folderze z profilami. Tylko, że już opisywałem, co się dzieje po jego usunięciu. A ja na utratę haseł nie moge sobie pozwolić.

Profil nie był konwertowany. Instalowałem Operę 9.0 na czysty Windows, świeżo po instalacji. Poza tym, używam jej już dość długo, a problem wystąpił dopiero dzisiaj.