Chodzi mi o to czy da się to jakoś usunąć:
Posiadam wersje 10.53
Dzięki za pomoc
Chodzi mi o to czy da się to jakoś usunąć:
Posiadam wersje 10.53
Dzięki za pomoc
Pokaż ukryte pliki i foldery>wejdź w C:\Documents and Settings\TwójProfil\Dane aplikacji\Opera\Opera>znajdź plik search_field_history.dat ,usuń wszystkie zapytania>zapisz i ustaw plik tylko do odczytu.
ale gdy coś wpisze po usunięciu tego pliku to dalej sie to pojawia…
Pliku nie usuwaj>edytuj go notepadem i usuń tylko zapytania>po ponownym uruchomieniu zapytań już nie będzie.
a mógłbym prosić o dokładniejsze info co usunąć ?
term=“jak” ,i te term=“xxxx” ,usuwasz ,zapisujesz plik,we właściwościach pliku zaznaczasz do odczytu.
nie wiedziałem, że jestem az tak zielony w tym ale nic nie rozumiem z tego… można jakoś dokładniej ?
rychu-27 , otwórz plik search_field_history.dat on wygląda tak
To co pogubiłem to są te poprzednie zapytania ,zaczynają się od term= i te term to są właśnie rzeczy które trzeba usunąć,zapisać plik i we właściwościach zaznaczyć tylko do odczytu.I w ogóle nie wiem czy to u mnie jest jakiś błąd ale ten twój screenshot wyglądał przedtem jakoś inaczej.
lub wystarczy usunac plik. Po odpaleniu Opery zostanie odbudowany. Wtedy wylacz Opere i ten pliczek ustaw na Tylko do odczytu.
robię tak jak mówisz ale i tak po ponownym uruchomieniu Opery jest to samo jak coś chce wyszukać…
rychu-27 , usuń plik>włącz opere >zaznacz plik tylko do odczytu.Chodzi oczywiście o plik search_field_history.dat
– Dodane poniedziałek, 21 cze 2010, 16:49 –
Patrz co napisał master_zonk6 ,
tylko, że samo włączenie opery mi nie tworzy tego pliku tylko muszę coś wpisać i wyszukać żeby ten plik się stworzył a jak już się stworzy i wtedy zaznaczę to w właściwościach to nie pisze mi w operze 3ostatnio wyszukane tylko to jedno się ciągle zmienia na to co wyszukuje a mi chodzi o zlikwidowanie tego całkowicie.
Jezu robi się z tego telenowela.