Opera Mini. Wasze odczucia

(arlid) #1

Witajcie. Niedługo będę zmuszony przesiąść się na jakiś czas na mniejszy "komputer" i mam w związku z tym pytanie dotyczące Opery Mini. Mógłby ktoś coś się o niej wypowiedzieć? Nie znam się na tym za bardzo, rzadko tez korzystam z internetu "w locie". Czy ten software jest po polsku, gdyż nie znalazłem takowej informacji na stronie lub ja przeoczyłem. Ponadto, czy to się da zainstalować na każdy sprzęcie?

(Bunio) #2

Co do pierwszego pytania, tak - jest po polsku, a jeżeli najdzie Cię ochota to i po hebrajsku.

Już w 2007 roku Mini była przetłumaczona na 50 języków:

http://operawatch.com/news/2007/11/oper ... month.html

Czy da się zainstalować na każdym sprzęcie? Na większości tak, tylko musiałbyś napisać na jaki telefon się przerzucasz teraz.

(Mariok) #3

Korzystałem z Opery Mini w wersji 4, od razu mówię, że wraz z wejściem Opera Mini 5 korzystanie z tego programu stało się przyjemnością.

Chociaż mając Nokię 5530XM z Symbianem zdecydowanie wygodniej korzysta mi się z Opery Mobile.

Jednak na zwykłą komórkę (np na nokii 6300) Opera Mini sprawdza się znakomicie.

(arlid) #4

Niestety nie wiem jaki to będzie telefonik, bo nie ode mnie to zależy wiem, tylko że jakiś dotykowy (a wyczytałem, ze to obsługuje takie bajery bardzo dobrze). A jak jest za zabezpieczeniami? Aha i jeszcze coś. Czytałem kiedyś, ze np. zamiast oglądać obrazek w telefonie przeglądarka pobiera go do katalogu obrazy bądź innego. jak jest w tym przypadku? Jak również jest z wyświetlaniem witryn, dopasowują się do rozdzielczości ekranu? Wiem, że to masa pytań, ale mam jeszcze jedno. Czy korzystanie z Opery Mini ponosi za sobą jakieś dodatkowe opłaty?

(Barry06) #5

Z tymi obrazkami to głupota, wszystkie wyświetlają się na stronie.