Opera Mini. Wasze odczucia

Witajcie. Niedługo będę zmuszony przesiąść się na jakiś czas na mniejszy “komputer” i mam w związku z tym pytanie dotyczące Opery Mini. Mógłby ktoś coś się o niej wypowiedzieć? Nie znam się na tym za bardzo, rzadko tez korzystam z internetu “w locie”. Czy ten software jest po polsku, gdyż nie znalazłem takowej informacji na stronie lub ja przeoczyłem. Ponadto, czy to się da zainstalować na każdy sprzęcie?

Co do pierwszego pytania, tak - jest po polsku, a jeżeli najdzie Cię ochota to i po hebrajsku.

Już w 2007 roku Mini była przetłumaczona na 50 języków:

http://operawatch.com/news/2007/11/oper … month.html

Czy da się zainstalować na każdym sprzęcie? Na większości tak, tylko musiałbyś napisać na jaki telefon się przerzucasz teraz.

Korzystałem z Opery Mini w wersji 4, od razu mówię, że wraz z wejściem Opera Mini 5 korzystanie z tego programu stało się przyjemnością.

Chociaż mając Nokię 5530XM z Symbianem zdecydowanie wygodniej korzysta mi się z Opery Mobile.

Jednak na zwykłą komórkę (np na nokii 6300) Opera Mini sprawdza się znakomicie.

Niestety nie wiem jaki to będzie telefonik, bo nie ode mnie to zależy wiem, tylko że jakiś dotykowy (a wyczytałem, ze to obsługuje takie bajery bardzo dobrze). A jak jest za zabezpieczeniami? Aha i jeszcze coś. Czytałem kiedyś, ze np. zamiast oglądać obrazek w telefonie przeglądarka pobiera go do katalogu obrazy bądź innego. jak jest w tym przypadku? Jak również jest z wyświetlaniem witryn, dopasowują się do rozdzielczości ekranu? Wiem, że to masa pytań, ale mam jeszcze jedno. Czy korzystanie z Opery Mini ponosi za sobą jakieś dodatkowe opłaty?

Z tymi obrazkami to głupota, wszystkie wyświetlają się na stronie.