Opera


(Patricko) #1

Witam.

Posiadam przegladarke Opera.

Mam problem jednak nie wiem czy jest on przez nia zwiazany czy przez cos innego.

Mianowicie podczas uzytkowania przez jakis dluzszy czas Opera blokuje (tak mysle ze to Opera) wlaczanie sie stron.

Nawet przez zwyklego IE nie moge sie polaczyc.

Komunikat jest taki jakby polaczenia nie bylo ale jest bo BitComet sciaga normalnie, a zadna przegladarka nie chce zaladowac stron.

Z gory dziekuje za pomoc.


(El Presidento) #2

A dzieje sie tak zwsze jak Korzystasz z BitComet bo jak tak to moze zabiera ci cala przespustowosc loncza i nie da rady stron otwierac albo robi to bardzo dlugo :!:


(Patricko) #3

Nie. BitComet chodzi w tle od dobrych paru godzin a to sie dzieje tez po jakims czasie. NIe wydaje mi sie zeby to byla wina BitComet'a.


(El Presidento) #4

A ja nie sadze ze to wina Opery sprawdzales kompa na obecnosc szkodników :frowning:


(Patricko) #5

Tak.

komp jest czysty jak lza.

Tego jestem pewien na 100%.

Wlasnie to jest dziwne bo nie wiem przez co to moze byc.


(boczi) #6

Używasz PeerGuardian? U mnie on czasem powoduje takie rzeczy.


(Patricko) #7

Nie.

Do obrony mam Norton Internet Security 2005 oraz Norton System Works 2005 Premier.

A do antyspyware Spy Bot 1.4 RC2 oraz Ad-Aware 1.05.

************************

Przepraszam ze post pod postem ale niektorzy nizej niz 3 tematy nie czytaja

Znowu zrobil mi sie ten problem.

Jedynym rozwiazeniem jest restary kompa.

Ale przeciez nie bede go restartowal co chwile.

Dodam ze na przegladarce Maxthona nie dzieje mi sie cos takiego podczas przegladania www, zauwazylem to tylko przy Operze.

Moze zmiana wersji Opery by pomogla ?

Obecnie mam wersje:

Wersja 8.0

Kompilacja 7561

********************8


(lazikar) #8

Jednak masz obowiazek łaczenia postów. :!:


(M a x) #9

Podobnie sie dzieje u mnie ale z eMule chociaz nie zawsze - jest to najprawdopodobnie tak jak powiedział Dziadu " ograniczenie przepustowości " .

Ps Operatorzy sieci kablowych ustalają godziny w ktorych jest duża i mała przepustowść - sprawdz to najlepiej w godzinach nocnych prawdopodobnie wszystko bedzie ok


(Patricko) #10

Tak tylko to nie powinno miec miejsca na Neostradzie 640kb/s.

Tak jak mowilem wyzej.

Na przegladarce Maxthon'a sie tak nie dzieje, zauwazylem to tylko na Operze.Mam Sp2 wiec poprzez Xp-AntiSpy odblokowalem licze portow do 200. Wczesniej mialem 500 i bez limitu, moze to temu ?


(Golden Finger) #11

Ja szukałbym przyczyny w tych programach.

Opera nie powinna Ci blokować dostępu do Neta w przeglądarkach.

Byc może NIS ma jakieś reguły, do których się odwołuje po wejściu na jakieś strony :slight_smile:

Jeśli będziesz miał znowu blokadę spróbuj zamknąć przeglądarki i usunąć ręcznie cookies i pliki z katalogu Temporary Internet Files

:okulary:


(Patricko) #12

Usuwanie cookies usuwa sie automaczynie po wylaczeniu przegladarki Opery lub Maxthon.


(Golden Finger) #13

Założę się, że nie wszystko usuwa się automatycznie.

Mam pozaznaczane usuwanie cookies po zamkknięciu przeglądrki i za każdym razem kiedy wejdę w Temporary Intenet Files pozostają śmieci.

W cookies tez czasem coś pozostaje.

:okulary:


(Patricko) #14

Jak sie to stanie ponownie to zrobie tak.

Jesli jednak bedzie dalej to samo to juz nie wiem co robic.


(Viliae) #15

Witam

Ja odpowiem jak to się dzieje u mnie i co stwierdziłem (po jakimś czasie):

BitComet a także inne programy p2p dla których jest odblokowany jakiś port rezerwują sobie pewną ilość Socketów co wiąże się z drastycznym ograniczeniem przepustowości (tzw. brak neta). Podczas zmiany trackera (jego uaktalniania itp) można normalnie włączyć stronę (choć można nie otrzymać pełnego pakietu np.: brak obrazków na stronie).

Rozwiązanie jest banalne: wystarczy ograniczyć ilość osób które mogą się przyłączyć na jeden socket wtedy strony będą się wolniej ładować ale dojdą w całości.

Maxthon omija wogóle informacje z socketów i chyba tylko dlatego on otrafi ci odczytać informacje z netu podczas działania p2p.

Przepraszam za zbyt długi wywód