Operator płatności w sklepie internetowym

Witajcie. Czy w sklepie warto mieć więcej niż jednego operatora płatności online? I czy można? Ostatnio dostaje wiadomości, że niektóre klientki nie mogą zrobić płatności przez mojego operatora. Z drugiej strony nie chcę od razu zmieniać operatora na innego, bo większość już go zna i mu ufa.

Myśle ze można ale raczej rzadko się spotyka.
Niektórzy maj np tpay czy payu i do tego czasem dodają jako drugiego paypala.

Ale nie widzę sensu żeby np mieć i tpay i payu. Pytanie raczej dlaczego klientki maja problem bo raczej nie powinny i go rozwiązać niż dodawać operatora.

Tak i tak. Jako klient w B2C wolę zapłacić systemem, który znam. Im więcej ich masz, tym większe prawdopodobieństwo że trafisz właśnie na ten system :wink: https://omnicommerce.pl/sklep-internetowy-b2c/

Musisz wszystko sobie na spokojnie przekalkulować.